Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Saphire???????

• ianpieps

heb je al een paar keer met wally gesproken?

als je de vader van wally kan vertellen dat het goed met hem gaat, dan zit e goed.

hij zal je dan een paar keer bedanken en dan krijg je surf

• luke van den berg

Waar vindt je wally dan ik heb haar nog nooit gezien dus als even wil kijken.

Al vast bedankt.

Luke

• ianpieps

je kunt wally vinden in rustboro town.

je moet hem helpen met een pokemon vangen.

• ianpieps

hey luke,

laat me even weten of het gelukt is met wally zoeken,

zo niet kan ik je misschien nog wat aanwijzingen geven

• luke van den berg

Ja hoor na een aantal dagen is het gelukt, dankzij de hulp van jouw aanwijzigingen

bedankt

luke

• ianpieps

als je verder hulp nodig hebt, moet je me maar mailen.

groetjes,

sandra

• luke van den berg

Ik heb weer een probleem ik heb nu 6 gymbadges en nu wil ik naar Sotopolis city gaan maar kan daar de ingang van de stad niet vinden omdat die boven een berg ligt als je erom heen vaart met de surf vaar je de hele tijd het zelfde ronde want ik heb het 10 keer geprobeerd en ik vaar elke keer een rondje om die stad.

Luke

• ianpieps

Je moet nu eerst naar Mosdeep city en daar moet je de 7e gymleider verslaan.

Ook moet je in het huis van de visserman de super rod halen.

Als je de gymleider hebt verslagen moet de naar het huis van steven. Hij geeft je de TM Dive.

dan moet je richting sootopolis en daar moet je duiken.

suc6 verder.

groetjes,

sandra

• Nick van den berg

Ik heb nog een vraag over Pokemon in de laatste stad ben gaat de deur niet open bij de gym weet jij of iemand anders hoe dat moet.

• ianpieps

ik moet wel weten hoe deze stad heet, anders kan ik je niet helpen