Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Saphire???????

• luke van den berg

Wat bedoel daarmee en hoe moet je dat opgeven of moet je dat via een speciale site doen ofzo.

• Guido

Hoi,

Bij de Cyclingroad staat je vriendinnetje ergens bij een grasweg, als je die verslaat

krijg je gogoggles! en daarme kun je door de zandstorm komen.(hoop ik)

Voor Wally's vader moet je naar Littleroot Town. Of anders naar Oldale Town.

Tip: Mr Bridney kan je naar Dewford Town en Slateport City brengen. in deze laatste stad kun je met surf over een hele lange weg.

Scc6!!

Guido.

• luke van den berg

En waar kun je die bril vinden want ik was net in een huisje en daar haalde ik een man uit een fles ik weet niet of dat de vader van Wally is en of het daar iets mee te maken heeft want ik kan de surf nog steeds niet vinden ook al doe ik mijn uiterste best.

• ianpieps

Als je er niet uit komt moet je naar www.neoseeker.com en daar pokemon saphire walkthrough opzoeken.

dan kun je precies zien wat je moet doen en waar je iets moet zoeken.

• luke van den berg

Ik heb nog steeds de surf niet, en ik kan de zandstorm ook niet wegkrijgen want dat vriendinnetje staat er helemaal niet en als die bril nodig hebt dan weet ik niet waar of in welke stad die moet halen.

dus kortgezien ben ik nog geen stap verder gekomen sinds de laatste tijd.

• ianpieps

je kunt toch lezen?

bekijk dan de walkthrough, kun je precies lezen wat je nog moet doen en wat je misschien al gedaan hebt of vergeten bent te doen

• Nomame

jezus dus luke je kan geen engels je kan niet gamen hoe oud ben je nou? 5 ofzo?

• luke van den berg

Ik kan het dan wel niet snappen maar ik blijf wel netjes, als je me dus te stom vindt hoef je niet te reageren. ik vraag alleen reactie omdat ik er niet uitkom, daar is toch niks mis mee

• Nomame

probeer voortaan je hersenen te gebruiken

hoeveel n00bs zijn hier wel niet op dit forum

• ianpieps

hey, nomame, je hoeft niet zo aso te doen.

Hou gewoon je kop als je geen normale opmerkingen kunt maken.

hij vraag inderdaad heel gewoon wat hij moet doen.

Alleen had ik vanmorgen een kort lontje, sorry luke.

ik zal even voor je zoeken voor een nederlandse walkthrough.

groetjes,

sandra