Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Saphire???????

• Guido

Hallo allemaal

ik heb een vraag over pokemon saphire. Hoop dat hier iemand zit die me kan helpen.

Het gaat om het volgende; ik weet niet waar ik de hm surf kan vinden.

Kom ff niet verder.

Heeeeeeeeeeelp!!

Groetjes van

Guido C8>

• ianpieps

Je krijgtsurf nadat je met de vader van Wally hebt gepraat.

Wally woont naast de gym in petalburg city.

suc6 ermee

• Guido

THNX heb het gevonden.

Guido.

• luke van den berg

ik kan de surf ook niet vinden, heb je nog aanwijzingen, bij mij zegt de vader van Wally I wonder how our Wally is doing?

Moet ik hier een antwoord opgeven

• ianpieps

volgens de instructie zou je met hem moeten praten tot hij je bedankt, en dan moet je surf krijgen.

Ik heb het spel zelf niet gespeelt, dus in hoeverre het klopt weet ik ook niet.

groetjes,

sandra

• guido

Je hoeft hem niet te antwoorden je komt Wally ergens tegen weet nie waar

guido

• luke van den berg

Hoe moet je dan met hem praten en met welken toetsen doe je dat,

en waar je hem ongeveer tegenkomt.

• ianpieps

ik vind het niet erg om te antwoorden hoor, maar als een ander het doet vindt ik het ook goed.

Ik heb het spel samen met mijn zoontje gespeelt, vandaar dat ik er niet veel van af weet

• luke van den berg

En dan nog een vraag hoe haal je de zandstorm net na de stad Mauville City weg.

Want als je daar komt dan moet je iets hebben waardoor je de zandstorm kunt verwijderen weet jij daar iets op te vinden.

En wil je nog steeds even kijken hoe je surf moet halen en waar je de vader van Wally tegenkomt want voor mij blijft dat een raadsel.

• ianpieps

je hebt een soort bril nodig om door de zandstorm te kunnen gaan.

anders moet je via internet even “pokemon saphire walkthrough” opgeven, kun je alles zelf nakijken.

groetjes,

sandra