Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

sims 2 gba: waar vind ik jetti?

  • -xxx-laura-xxx-

    hallo jij ben uitgespeeld oh jes iemand die me kan helpen ik zou graag de verborgen verlangens weten van alle afleveringen want ik vind ze niet schrijf er a.u.b. ook bij bij welke afleveringen ze zijn en als je het niet te druk hebt ook liefst de opdrachten

    alvast heel erg bedankt!

  • -xxx-laura-xxx-

    de koffer?die ligt ergens bij zon donkerbruine plek bij de boot ergens heb je de schup al gekregen van sjimmie speknek anders kun je het natuurlijk niet opgraven!

  • -xxx-laura-xxx-

    hallo weet jij welke verborgen verlangens er zijn zo jah stuur ze dan zoeel je er weet

    ps:zet er ook bij welke aflevering et was

    bedankt

    oh jah p.s. waar staat de reactie van jullie???die zie ik nergens staan

  • -xxx-laura-xxx-

    hallo sjak weet jij de verborgen verlangens van heel sims2 zet er dan ook bij welke afleveringen het zijn

    dankje

  • -xxx-laura-xxx-

    weet echt niemand het>>

  • organist67

    Ja, ik kan je el helpen maar was ff met vakantie vandaar.

    Ik heb ff het spel niet bij de hand dus ik doe het ff uit mijn hoofd.

    Ff een tip, ik sla regelmatig het spel op als de aflevering dan ineens af is dan sla ik het niet op en ga net zolang door tot het verborgen verlangen klaar is.

    * stop vanb de stuwdam, halen bij de kippetjes

    * brand in de loods

    * van die enge ruimtemannetjes kapot maken

    * flesje spul oid halen

    Als er meer te binnen schiet reageer ik wel

    Suc6

  • -xxx-laura-xxx-

    heel erg bedankt echt als ik ook iets voor jou kan doen maar weet jij mss ook bij welke afleveringen en is de nederlandse en de belgische sims2 op de gba anders?

  • -xxx-laura-xxx-

    van die enge ruimtemannetjes is da die aflevering van aja de eerste aflevering dat die marsmannekes komen is da da die zich vermomd hebben in de inwoners van vreemdvoort moette die allemaal weg oke kunde die ook ergens binnen natspuiten bv.:in een cafe ofzo?????? of alleen op straat?

  • -xxx-laura-xxx-

    ik wou ook nog even vragen bij alles word zwart vraagt harm een product voor zijn boederij waar vind je dat eigenlijk?want ik weet het echt niet en weet iemand nog verborgen verlangens?of is dat van boer harm bij alles word zwart geen verborge verlange ? help my pleas

  • -xxx-laura-xxx-

    hallow organist67 nog even van de sims2 die tips die jij gegeven had van verborgen verlangens bij welke afleveringen horen die en met dat product waar vind je dat????(dat product oid)is dat bij de aflevering alles word zwart en moet je dat aan boer harm vragen?alvast bedankt

    en nog eens dikke kussen van de tips die je gegeven hebt