Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

WinX Club GBA

  • Renate

    Wie o wie weet waar ik een NL-talige handleiding kan vinden van dit spel? Ik heb ‘m voor m’n dochtertje gekocht maar kom er dus achter dat ‘t boekje alleen de engelstalige beschrijving bevat. ’t Is even nét iets gemakkelijker om dit in het NL te kunnen doen dus misschien heeft iemand een link/tip naar een pagina waar ik dat kan vinden? Alvast bedankt!

    Renate

  • Jamy

    Als je de HANDLEIDING bedoelt zeg ik:Ik zou nog maar beter erin gaan zoeken,want in ELKE handleiding van een game is er ook een NEDERLANDSE en als je het over de GAME hebt zou ik zeggen:alle games zijn nou eenmaal ENGELS;) Ik weet niet of ik hier u mee help mevrouw;) Maar ik snapte uw vraag helaas ook niet echt…hier voor mijn excuses:( -xxx-ies Jamy (13)

  • ianpieps

    voor een nederlandstalige handleiding zul je moeten hopen dat iemand hem wil kopieren.

    Ben zelf vaak op zoek geweest naar een handleiding, maar die zijn moeilijk te vinden,

  • Sterre

    Niet alle games zijn alleen in het engels hoor, ik heb net totally spies besteld en die is ook in het Nederlands! voor een vertaling van de handleiding is er toch wel iemand in de buurt die even kan vertalen vanuit het engels?

    Succes!

  • Jamy

    jah,maar dat totally spies in het nederlands is vind ik niet gek,hoor! want de tekenfilm zelf is toch ook nederlands. -xxx-ies Jamy (13)

  • Sylvia

    Hoi,

    Is dit spel leuk voor een meisje van 7 jaar? Mijn dochtertje wordt 7 en is al redelijk goed in gamen, ze vindt vooral Mariospellen erg leuk. Ze is gek de tv-serie Winxclub en wil graag het gameboy spel hiervan. ik ben alleen bang dat het misschien een te simpel spelletje is met weinig niveau's. Weet iemand meer van dit spel?

    Alvast bedankt,

    SylviaRenate schreef:

    >

    >

  • danique

    hoe krijg je dit spel en waar kan je het spelen op welke wepsite