Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

boekje golden sun gba, HELP

• channie

Help mij lieve mensen, heb sinds kort het spel golden sun maar zonder boekje! Snap sommige dingen niet helemaal en ben dringend op zoek naar iemand die voor mij een boekje heeft of (tegen een vergoeding) een kopie wil maken van een boekje. HELP, HELP

• ianpieps

Hoi Chanine,

Ik heb het boekje zo 1,2,3 niet bij de hand, maar als je me verteld wat je niet snapt, kan ik het je misschien zo wel uitleggen.

groetjes,

Sandra

• appie

ik heb het boekje wel. wat wil je weten?

• channie

bedankt voor je reactie! Ik ben behoorlijk aan het knoeien met de djinn en snap niet hoe je hem het beste gebruikt en hoe je de krachten die je erbij krijgt het beste kunt gebruiken en nog veel meer.

Is het mogelijk om een kopie van het boekje te krijgen, ik vergoed alle kosten. je helpt me er heel erg mee!

groeten Channie

• appie

ja waar woon je dan

• channie

Hoi,

Woon in Nijmegen. Wat fijn dat je me wil helpen!.

• appie

ik woon in zwolle dus ik kan hem je niet lenen…

ik kan het ook niet zo uitleggen wat het word uigelegd met plaatjes enzo. Hoe kan het eigenlijk dat je het boekje niet hebt?

• channie

Heb het spel via marktplaats gekocht zonder boekje, achteraf niet slim maar het spel was niet duur 12.50 euro. Heb je er vertrouwen in om hem op te sturen zodat ik hem kan kopieeren? Kosten van opsturen zijn uiteraard voor mij. Zou je erg dankbaar zijn. Stuur hem uiteraard zo snel mogelijk terug, als het mag. Hoor graag van je.