Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Flash2advance

• appie

Ik hoor iedereen hier over een flash2advance, dat je spelletjes op een cardridge kunt zetten. dit lijkt mij wel handig(en goedkoop). weet iemand waar je die dingen het goedkoopst kan halen, en of ze weleens zo goed werken? Heb je zelf zoon ding? Ik zou er graag meer over willen weten. alvast bedankt.

mzzl,

Appie

• ianpieps

Hoi Appie,

Zo'n flash kaart werkt uitstekend. Ik heb zelf de flash2advance 128 mb kaart, als is deze toch wel iets aan de kleine kant voor de huidige spelletjes.

Mijn kaart heb ik via www.gbashop.nl besteld.

Na wat opstart problemen, ben ik er heel erg tevreden over.

Als er problemen zijn kun je altijd contact opnemen met de gba shop.

Wat de prijs momenteel is weet ik niet, ook weet ik niet of ze de goedkoopste zijn.

Mocht je vragen hebben, dan hoor ik het wel.

Groetjes,

Sandra

• appie

ik heb op de site van gbashop gekeken en vond het toch best duur. is er geen goedkoper adres?

• ianpieps

je kunt altijd bij ebay of marktplaats kijken.

ze worden al genoeg 2e hands aangeboden.

verder kun je het forum even na zoeken.

er worden diverse sites vermeld waar je ze kunt kopen.

ik heb de mijne al een tijdje, en toen ik hem kocht waren ze nog niet zo veel te koop.

• TreeZ

Op www.gamersinc.nl zijn ze al een stukje goedkoper en kijk anders voor meer info op www.gameboy-advance.net (wel engels).

greetz TreeZ

• appie

ik heb ook andere merken gezien waarmee je hetzelfde kunt als de flas2advance.

weten jullie misschien welke het beste is? ze lijken allemaal erg veel op elkaar.

• jordy

hallo

ik heb zelf ook zo'n flash2advance ding gekocht dan heet ie anders. er zitten voordelen maar ook nadelen aan, instaleren ging moeilijk en het spel is nie echtbepaald stevig. voor de rst is ie perfecht ik heb 256 mbit en er passen 8 kleine spellen op als je grotere spellen erop wilt zoals the sims,zelda, final fantasy tactics kunnen er veel minder op en als je teveel spellen heb kan je niet bij alle spellen saven. nu de software geinstaleerd is is het wel makkelijk om er spellen op te zetten. ik heb hem voor €130 gekocht en dat is met zo'n kastje waar het spel inmoet en waar je tevens ook orginele spellen in kan doen om die vervolgens op je flash cartrigde te gooien. ik weet niet waar je woont maar in purmerend(tussen amsterdam en hoorn) is een winkel die het verkoopt (www.tgx.nl) kijk daar ff

ik hoop je hier mee op de hoogte te hebben gesteld

jordy

• Peter

Kijk eens voor de hardware op:

http://www.success-hk.com/pp/item_cate_list.asp?cateID={2A175684-46B0-4E67-B98D-54B0E82E2AB9}

je schrikt je een ongeluk als je ziet welke prijzen ze hier in Nederland durven te vragen !!!

Je betaalt in Dollars dus je bent NOG eens 30% goedkoper uit

Voor software kijk maar eens op;

http://www.emulanium.com/descargas/pafiledb.php?action=category&id=16

;-)

• flashje

ja, maar hier in nederland moeten ze er meteen een btw van 19 % bovenop doen, invoerrechten betalen en zij hebben natuurlijk ook hun verzendkosten de spullen hier te krijgen. Om een grote zending verzekerd hier te krijgen, zijn de verzendkosten ook niet misselijk.Peter schreef:

>

> Kijk eens voor de hardware op:

> http://www.success-hk.com/pp/item_cate_list.asp?cateID={2A175684-46B0-4E67-B98D-54B0E82E2AB9}

>

> je schrikt je een ongeluk als je ziet welke prijzen ze hier

> in Nederland durven te vragen !!!

>

> Je betaalt in Dollars dus je bent NOG eens 30% goedkoper uit

>

> Voor software kijk maar eens op;

> http://www.emulanium.com/descargas/pafiledb.php?action=category&id=16

>

> ;-)

• Peter

Dat kan wel wezen maar kijk eens naar dit boodschappenlijstje:

Flash2Advance Ultra 256Mb + linker USB Set:

Hier: Euro 155,- Daar $ 136,99 = Euro 109,59

LeonBright lampje

Hier: Euro 7,50 Daar $ 4,99 = Euro 3,99

Headphone converter

Hier Euro 5,– Daar $ 1,99 = Euro 1,59

4 player Link Cable

Hier Euro 9,- Daar $ 3,88 = Euro 3,10

(Ik heb ook nog een GBA Joypad Battery+speaker maar die heb ik in Nederland niet gevonden)

Hier Euro 176,5 + verzendkosten 7,50 = Euro 184,-

Daar $ 147,85 + verzendkosten $23,90 = $ 171,75 = Euro 137,40

Koers 1,25

Daar zit Euro 46,60 verschil in, natuurlijk mag iedereen iets verdienen maar voor dat geld kan ik hele leuke dingen doen hoor.

En ook zij halen de spullen direct uit China (Hong-Kong) maar boven op de Invoer/ BTW/verzekering zit dus nog een hele aardige winst marge.

De verzendkosten laat ik in dit voorbeeld buiten beschouwing omdat je die zelf ook hebt en hier in Nederland dus nog eens extra betaalt voor binnenlandse verzending.

Iedereen zijn boterham maar het leven is al duur genoeg dus als ik iets kan besparen op deze manier zal ik het niet laten ;-)

Groet,

Peter