Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Game Boy Advance scherm

• Claudia

Hallo,

Ik wil jullie even een vraag stellen, wij hebben gisteren een GBA gekocht voor mijn zoontje, maar als hij aan staat is het scherm vrij donker, je ziet het spel wel, maar als je er naast zit, kan je het moeilijk volgen. Is dat normaal en is het lampje dat je erbij kan kopen speciaal daar voor ? voor donkere of schemerige ruimtes ?!? Want dan ga ik er zeker een kopen.

Alvast bedankt !

• flashje

Je hebt de HALO-light, dan vervang je de lens die op de gba zit voor een lens met ingebouwde verlichting. Je hebt dan perfect licht, net als bij de nieuwe gba sp.

Kosten 25 euro bij de gba shop

• Claudia

Kan je die zelf vervangen of moet je dat laten doen ? Ben bang dat hij stuk gaat door dat gefriemel snap je ?…

• ianpieps

Hoi Claudia,

Je kunt zelf het schermpje vervangen, maar je kunt ook gewoon een soort tl-blakje kopen voor de gba.

Deze zijn een ztuk goedkoper en je hoeft je gameboy er niet voor open te slopen.

Groetjes,

Sandra

• flashje

Je hoeft voor de halolight de gba niet te slopen, alleen het schermpje met de zwarte rand bovenop de gba erafhalen (zit geplakt) Er zit bij de halolight een speciaal soort lepeltje bij om dit makkelijk te maken. Dan plak je het schermpje met de ingebouwde verlichting erop, en stopt het verbindingsstukje in de ext. poort bovenop je gba.

Bij de TLbalkjes krijg je reflectie op je schermpje, dit heeft de halolight niet.