Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

spreekbeurt

• Joost

Ik ben Joost en 8 jaar.

Wie weet er iets leuks over game boy, bv. geschiedenis of zo.

• GuidoTimmer

hoi

ik weet niet zò veel maar dit is wat.

de gameboy:op een dag zat meneer nintendo te denken toen bedacht hij de gameboy (zwart wit.)daar kwamen ook allemaal spelletjes op.het was een groot succes,dus hij bedacht een verbeterde gameboy:de gameboy color.

deze was is allerlij kleuren te koop en had ook kleurenscherm.ook hier waren een heleboel spelletjes van.weer een succes.toen dacht hij(nintendo):de gameboy color en de zwart witte hebben niet zulke mooie spelletjes en niet zulke lange(met lange bedoel ik dat je ze niet snel hebt uitgespeelt.)daarom bedacht hij en z`n bedrijf de gameboy advance.hierop waren veel leukere en verbeterde spelletjes op te spelen.

en daarna kwam de gameboy advance sp.de laatste tot nu toe.deze heeft een klapscherm en scherm verlichting.een heleboel mensen hadden lol met deze speeltjes dus nintendo`s missie was geslaagt.

Hopelijk heb je hier wat aan!

Groetjes guidotjuuuh!

• mirjam

kijk hier eens:

http://console.web-log.nl/index.log?ID=159377

groetjes, mirjam

• guidotjooooo

MAAAAAN!!!!iedereen vertelt hier een site.

• ianpieps

en jij loopt alleen te zeuren guidotjoooooo.

Ik heb jou nog weinig goeds zien vertellen hier

• ianpieps

je zou een mailtje kunnen sturen naar nintendo.

zij kunnen je vast wel wat info materiaal sturen.

groetjes,

sandra

• Guido

Gunst, wat een verschrikkelijk intelligent idee!

Misschien moet je rekening houden met het feit dat niet iedereen hier jouw leeftijd heeft!!

Guido's moeder.

• ianpieps

waar slaat dit op als ik vragen mag?

• Guido

Moet je je eigen posting hierboven nog maar eens lezen!