Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoe spelletjes te Saven?

• Stan

Ik heb net een GBA SP gekocht met een Mario 2 spelletje. Maar als ik het spelletje save en vervolgens de GB uit doe en hem de volgende keer weer aan zet dan is het gesavede spelletje weg. Weet iemand hoe dit kan? Wordt het opgeslagen op de Harddisk van de GB of op het spelletje zelf?

en zijn alle GB Colour spellen ook geschikt voor de GBA sp?

• gba shop

Als je een orgineel spel hebt, moet hij saven op de batterij die in de cartridge van het spel zit. Je moet dan natuurlijk wel voorbij een save-punt in het spel zijn gekomen. Het kan ook zijn dat je een wachtwoord krijgt, je moet die dan opschrijven en bij het opstarten van het spel intypen als het gevraagd wordt.

gb-color spelen kun je als het goed is allemaal spelen met de gba sp.

• Maikel Steneker

Het spel wordt opgeslagen op het spelletje zelf, ik heb mijn spellen al in veel andere GameBoy's gespeeld: ik heb een broertje en een zusje die net als mij een GameBoy Advance + GameBoy Color hebben.

Ik heb hetzelfde probleem met Mario Advance 1. Misschien moeten we allebei eens een mailtje naar Nintendo sturen…