Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A.U.B.

• jamy kok

Hoi ianpieps,ik vroeg me af hoe je(bij ham-ham heartbreak)het ham-chatwoordje “Greatju” kan vinden(help me a.u.b.) Groetjes een meisje van elf jaar:Jamy

• ianpieps

hoi jamy,

great chu leer je van de groen-blauwe hamster op het eiland.

je moet wel eerst jamout en thump-p hebben geleerd.

groetjes,

sandra

• jamy kok

ja dat heb ik geleerd, maar wat moet je verder doen????????? ianpiepsje ik heb je hulp ECHT nodig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (waar loopt die groen-blauwe hamster????????????) kun je mij dat gauw uitleggen ianpieps!!!!!!!! ****jes van jamy

• ianpieps

aks ik mij niet vergis heb je een muziek stukje moeten doen in sandy beach.

daar is een steen opzij geschoven en is een gat tevoorschijn gekomen.

als je hierin gaat kom je op het eiland.

daar zou de groen-blauwe hamster moeten zijn

• jamy kok

Nee ianpieps,hij is er niet…sterker nog er is niemand!!!!!!!!!!!!!!!! waar is ie dan?????????? alsjeblieft ianpieps geef me nog wat tips van die hamster,en waar hij ECHT voor 100% is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A.U.B dan ben ik je eeuwig dankbaar ianpiepsje !!!!!!!!!! groetjes van jamy

• ianpieps

http://faqs.ign.com/articles/430/430074p1.html

via deze link kun je kijken wat je allemaal nog moet doen.

het is erg moeilijk bij dit spel om te zeggen wat je nog moet doen om iets gedaan te krijgen.

het is alleen in het engels, dus misschien moet je even hulp vragen bij het vertalen.

groetjes,

sandra

• jamy kok

Je bent een mega-engelllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ontzettend bedankt voor je hulp ianpieps,uw kinderen mogen wel blij zijn met zon megaslimme moeder(hihihihihihi) nogmaals bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kussies van jamy p.s. als ik je hulp nog een keer nodig heb,kan ik het dan aan je vragen??? ianpieps??????)

• jamy kok

oja,ik ben naar die site er naar toe geweest en er staat hetzelfde,ga naar de eiland en praat met de groen-blauwe hamster,als-als-alsjeblieft help me nog 1keertje ianpieps!!!!!!!!!!!!!!! groetjes jamy

• ianpieps

je zult even de hele walkthrough moeten bekijken, het kan namelijk best zijn dat je 1 klein ding nog niet hebt gedaan, waardoor het hamstertje nog niet op zijn plaats is.

As je alles hebt gedaan dat je moet doen, dan is hij er wel hoor.

groetjes,

sandra

• jamy kok

Je hebt gelijk!!!!!!!!!!! ik heb het uitgeprobeerd!!!!!! en hij was er!!!!!!!!!! Dankie Sandra(oftewel:ianpieps!!!!!!!!!!) bedankt voor al!!!!!!!!!! je antwoorden!!!!!!!!!!! als ik hulp nodig heb,hoor je het wel van me.(maar voorlopig nog niet) heel veel grote liefe groetjes van jamy!!!!!!!!!!!!!!!!! (je bent mijn engelllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)