Kan iemand mij vertellen waar ik terecht kan om GBA-spellen te proberen? Videotheken bij mij in de buurt verhuren ze niet meer. Bvd. Lewis.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHoi Lewis,
Een emulator is een gameboy op de pc.
Dit is een programma dat gameboy spelletjes zo aanpast dat je ze op de pc kunt spelen.
Je hoeft hier verder niets voor te doen.
Alleen een emulator downloaden en de spelletjes downloaden, unzippen en spelen maar.
Je kunt de spelletjes en emulator downloaden via www.silentforce.nl of www.advance-power.de
Mocht je verder nog vragen hebben hoor ik het wel.
Groetjes,
Sandra
Bedankt voor alle hulp tot nu toe,maar ik snap er niets van. Ik heb een emulator gedownload, gekeken voor spellen bij Silentforce (zie vorige bericht), en nu ook bij Advance-power.de. Ik vind een spel dat me leuk lijkt en klik dat aan, en dan kom ik steeds niet verder. Ik heb me bij beide geregistreerd. Is het zo moeilijk om dit voor elkaar te krijgen? Waarschijnlijk doe ik wel wat fout… maar wat???
heb je een firewall aanstaan?
ik hebwel vaker van dit soort problemen gehoord, en dat had bijna altijd met een firewall te maken.
misschien moet je dat even bekijken.
welk spel wilde je downloaden, misschien dat ik hem heb staan en kan ik je hem toemailen.
silentforce doet op dit moment inderdaad niets, maar dat zal vast wel weer snel veranderen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?