Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Disney Princess

• Chris

Hallo, even een vraagje. Mijn dochtertje van 8 jaar heeft sinds kort een gameboy. Omdat ze nogal gek is op Disney princessen denk ik erover om het gelijknamige spel Disney Princess voor haar te kopen. Ik kan er echter niet achter komen of dit spel ook in de Nederlandse taal in te stellen is, ondanks verschillende zoekpogingen op het net. Weet iemand of dit kan? En zijn er ook sites die de in te stellen talen (Nederlands) vermelden? Op silent-force heb ik tot nu toe alleen de frans- en duitstalige versie van dit spel kunnen vinden. Alvast bedankt.

• jamy kok

je moet gewoon op: www.google.nl gaan en Disney Princessen intypen en dan vind je er alles over Suc6 Groetjes jamy kok

• Chris

Uhmmm, had ik dus al gedaan maar niets gevonden. Toch bedankt.

• flashje

Ik heb even tussen onze romz gezocht, we hebben alle 1300 en nog wat GBA-games van internet gedownload. Hij is er in de amerikaanse, duitse en franse versie, maar nog niet in de europese. De europese heeft meestal 5 of 6 talen, en daar zit dan soms de nederlandse bij.

• Chris

Was ik al bang voor. Ik hoop dat hij binnenkort ook in het Nederlands verschijnt. In ieder geval bedankt!

• sander

Hallo,

Mijn dochter (van toen 6) heeft dit spel toen het uitkwam in juli gekregen.

Er zitten wat engelse popups bij elke start van een level. Als je die 1x voorleest is het duidelijk voor een kind. De volgende keer klikt ze er zo doorheen.

Verder geen engelse taal of zo. Ze speelt er heel regelmatig mee en we vinden het een ideaal “meisjes-game”.

Groeten Sander