Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

welk spel is geschikt voor een beginnertje

• bella

Hoi,

Gelukkig deze site ontdekt, mijn dochter van 6 wil heel graag de sp en natuurlijk spellentjes. We vragen ons nog af wat voor een beginnertje geschikte spellen zijn. Ze is zelf helemaal weg van pokemon. Is dit al geschikt en wat is het verschil tussen de nieuwe spellen ruby, saphire en pinball ?? of beter met andere te beginnen?

Ook wil ik graag weten of er spellen in het nederlands zijn??

Welke ervaren gameboyspeler heeft wat tips voor ons, alvast bedankt.

• ianpieps

Hoi Bella,

Het verschil tussen pokemon ruby en sapphire is geloof ik alleen een aantal pokemon. Over het algemeen zijn de 2 hetzelfde.

Pinball is gewoon een flipperkast.

Pokemon is op zich een goede beginner, omdat de besturing makkelijk is.

Je kunt een emulator downloaden waarmee je gameboy spelletjes op de pc kunt spelen. Op die manier kun je zelf even kijken hoe de spelletjes zijn.

Nadeel is dat de meeste in het engels zijn.

Zijn in de winkel vaak wel in het nederlands te krijgen.

Tweety and the magic gem is ook een leuk spel voor beginnende spelers.

Er zijn ook dora spelletjes te krijgen, die zijn ook erg leuk en niet te moeilijk.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Mocht je meer vragen hebben hoor ik het wel.

Groetjes,

Sandra

• ianpieps

bij www.silentforce.nl kun je de spelletjes downloaden

• Amanda

Zelf heb ik een zoontje van 7 en die speelde vorig jaar ook al Pokemon op zijn gameboy. Hij vindt het zelf geweldig, maar voor ons betekende het wel dat wij veel hebben moeten vertalen, want dit spel is er niet in het Nederlands. Zo houd je trouwens wel in de gaten waarmee ze spelen. Het verschil tussen de twee spellen is dat er in de ene andere Pokemon gebruikt worden dan in de andere. Verder is het precies hetzelfde. Het pinball spel ken ik niet.

• flashje

Ik weet niet of het in nederland al uit is, maar spel nr: 1270 - Spyro Adventures (E)

is ook erg leuk, het gaat over een draakje. Is er nu in het nederlands. Mijn zoontje heeft het op zijn flashkaart staan en speelt het regelmatig.