Hoi,
Mijn zoontje wordt 5. Wil hem graag verrassen. Welke gameboy moet ik voor hem kopen en waarom?
Groet,
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHangt een beetje van het karakter van uw kind af. Als u kind voorzichtig met spullen om gaat zou ik de gba sp nemen. is nu in de aanbieding voor 99 euro bij mediamarkt. Maar als uw kind een slopertje is zal ik de gewone gba nemen en daar een afterburner in bouwen of laten bouwen. Licht in de gameboy is namelijk wel fijn want best wel veel spellen zijn erg donker. Ik zou eigenlijk geen color aanschaffen omdat er daar geen spellen meer voor gemaakt word en voor de gba (sp) volop en daar kunnen alle spellen op. ( van gameboy classic z/w t/m gba sp)
Hoi Gijs,
Ik zou een gewone advance doen.
Het klepje van de sp is erg gevoelig en kan snel breken of lam worden.
Op de advance kun je een afterburner zetten, maar je kun ook kiezen voor een vergrootglas met verlichting. die zijn wat goedkoper.
Een wormlight zou ik niet doen omdat ik persoonlijk vind dat die erg weinig licht geven.
Groetjes en suc6 met je keuze.
Fijna verjaardag alvast.
Sandra
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?