Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuwe vraag Hamtaro heartbreak

• bee

Hoi we heben spulen nodig om in de spat tower te komen waar kun je katapult vinden. en hoe kan je doen om hamtaro in de spat tower te schieten om hamtaro binnen komen met hulp van welke hamster moet ik vraagen om hamtaro binnben te komen. en de uitvinder heeft en robot sulen nodig om te gbruiken en we moeten de robot spul vinden en die spul het staat op de papier dat ze moet iets doen en het staat in engels dat There are blueprints for a robot.They look familiar… en ik wet niet wat ik mot doen wat moet ik doen voor de robot die uit vinder wielen maken graag hulp van bee en stur de brigt snel

• MEGAHAMTAROFAN!!!!!!!

Hoi,ik ben jamy,heb pas een gameboy advance sp gekregen. maarre ik zit vast bij ham-ham heartbreak. ik weet niet hoe je spat verslaat??????????? alvast bedankt voor jullie reactie. TJAUW!

• ianpieps

je moet gewoon bij google de zoekoptie “hamtaro heartbreak walkthrough” invullen, dan krijg je een lijst met walkthrough, dan kun je zelf even kijken wat je meot doen

• ianpieps

hoi jamy,

je moet iedere keer weer terug naar het nest, daar moet je dan praten met destiny de fee.

zij verteld je steeds waar spat is.

groetjes en suc6

sandra