Hoi allemaal,
Heb hier net voor de 1e keer zowat alles zitten lezen en nu heb ik 1 vraagje.
Mijn dochterje van bijna 6 wil met alle geweld voor haar verjaardag een gameboy. Maakt haar verder niet uit welke als er maar Hamtaro op gespeeld kan worden.
Nu heb ik al begrepen dat je het beste een gameboy advance sp kan kopen. Vind ik niet zo'n probleem want mams is ook gek op computerspelletjes.
Maar als ik zo alles es lees is dat hamtaro spelletje nog best moeilijk voor jonge kinderen want je moet blijkbaar veel lezen. En dat kan ze natuurlijk nog niet, laat staan in het Engels.
En ik vind het allemaal heel erg leuk maar om nu om de 2 minuten bij dat ding geroepen te worden omdat ze niet verder kan, heb ik ook geen zin in eigenlijk….
Dus mijn vraag (na een lange lange intro) is nu welke spelletjes zijn wel geschikt om te spelen voor een meisje (dus geen Pokemon enzo) van zes jaar dat nog niet kan lezen en dat nog nooit een gameboy in haar handjes heeft gehad. Dus iets erg simpels of zo.
Hoop dat iemand me kan helpen want het is allemaal nieuw voor me. Ben nog van de generatie van die grijze gameboys en tetris.
Groetjes, Wendy