Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Spelletjes GBA SP

• Wendy

Hoi allemaal,

Heb hier net voor de 1e keer zowat alles zitten lezen en nu heb ik 1 vraagje.

Mijn dochterje van bijna 6 wil met alle geweld voor haar verjaardag een gameboy. Maakt haar verder niet uit welke als er maar Hamtaro op gespeeld kan worden.

Nu heb ik al begrepen dat je het beste een gameboy advance sp kan kopen. Vind ik niet zo'n probleem want mams is ook gek op computerspelletjes.

Maar als ik zo alles es lees is dat hamtaro spelletje nog best moeilijk voor jonge kinderen want je moet blijkbaar veel lezen. En dat kan ze natuurlijk nog niet, laat staan in het Engels.

En ik vind het allemaal heel erg leuk maar om nu om de 2 minuten bij dat ding geroepen te worden omdat ze niet verder kan, heb ik ook geen zin in eigenlijk….

Dus mijn vraag (na een lange lange intro) is nu welke spelletjes zijn wel geschikt om te spelen voor een meisje (dus geen Pokemon enzo) van zes jaar dat nog niet kan lezen en dat nog nooit een gameboy in haar handjes heeft gehad. Dus iets erg simpels of zo.

Hoop dat iemand me kan helpen want het is allemaal nieuw voor me. Ben nog van de generatie van die grijze gameboys en tetris.

Groetjes, Wendy

• brigitte

mario spellen zijn leuk en begrijpelijk en heeft geen teksten!

• ianpieps

Hoi Wendy,

Een kind van bijna 6 zou ik GEEN gmaeboy SP geven.

Het is een klapscherm, en dat kan nogal snel stuk.

Ok, ik weet niet of jouw dochter wel of niet zuinig is op haar spullen maar mijn 2 zoontjes van bijna 8 en 4 in ieder geval niet.

Als ik jou was zou ik een gewone advance geven met aparte verlichting.

Of er eventueel backlight in laten zetten.

Om te beginnen zijn mario bros spelletjes erg leuk voor kinderen.

Er zijn ook barbie spelletjes in de handel.

Mijn zoontje is altijd heel zoet geweest met “tweety and the magic gems”

Dat is een soort bordspel, is ook in nederlands te krijgen.

Je kunt ook een gameboy emulator en spelletjes downloaden, dan kun je ze proberen via de pc.

Spelletjes kun je downloaden via kazaa en silentforce.nl

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, anders kun je altijd nog meer vragen.

groetjes,

Sandra

• brigitte

ik heb 2 jongens van 7 en 8 jaar en die hebben beiden een advance sp,worden intensief gebruikt en dat gaat prima!

• Wendy

Hoi,

Nou we hebben net een gameboy advance sp gekocht voor mijn dame van bijna 6. Ze is gelukkig erg zuinig op haar spulletjes, in tegenstelling tot haar zusje van 2,5 die zowat alles sloopt wat ze tegenkomt.

Dus er heerst vanaf nu een verbod om aan die gameboy te komen voor haar!!!

In de winkel kreeg ik ook al advies over mario spelletjes. En dat tweety lijkt me ook helemaal leuk.

Dan moet ze maar ff wachten met Hamtaro spelletjes. Tot ze kan lezen. Volgend jaar dus.

Heel erg bedankt voor jullie advies. En ik zal heus in de toekomst nog wel vaker hier komen voor hulp want ik ben geen ster meer in spelletjes.

Dus als we vast zitten geven we een gil.

Namens Lotte heel erg bedankt want nu heeft ze eindelijk een gameboy.

Groetjes. Wendy