Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik zit vast bij Golden Sun. Hellup!!!

• Jelle

Ik zit vast bij Golden Sun. Ik was bij het Kolima Forest toen die boom aan het dood gaan was. Toen moest ik naar de vuurtoren voor een tover drank. Maar ik weet niet wat ik daar moet doen! Als ik het pad volg, kom ik op een steen midden in het water en kan ik niet weg. Dan gebruik ik Retreat, maar dan kom ik weer bij de ingang en dan weet ik nog niet wat ik moet doen. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.

• Hassan

Ik zou als ik jou was gewoon een leuk spel kopen en geen achterlijk spel als Golden Sun. met die stromme magie. koop gewoon een playstation man das vet relax.

• Jelle

hee hassan wat heb ik aan jouw text? Niets! Jij hoort niet op deze site thuis als jij liever een playstation hebt. Ga maar naar en playstation-site!

Hassan schreef:

>

> Ik zou als ik jou was gewoon een leuk spel kopen en geen

> achterlijk spel als Golden Sun. met die stromme magie. koop

> gewoon een playstation man das vet relax.

• Nick

die hassan spoort dus niet helemaal…….. hij plaatst onodige posts..maar srry i kan je ook niet helpen vraag het aan sandra die wee thet wel :P

• ianpieps

Je kunt via google een walkthrough opvragen.

Dan kun je zien wat je al wel en nog niet hebt gedaan.

Groetjes,

Sandra

• Vegetom

http://www.gamesover.com/walkthroughs/golden_sun_nl.htm

graag gedaan

• sjors

hassan is gewoon te dom voor golden sun er staad niet voor niets 3+ op

• Jelle

dankje sandra ik ben nu verder

• ianpieps

graag gedaan

• guido

hoi

het was heel makkelijk je moest ply op het standbeeld doen.

volgens mij spoor jij dan ook niet,als je een echte gamer bent probeer je alles.

guido