Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

backup van gba

• emiel

Hallo,

Ik heb al wat dingen gelezen over rom games die je van internet op een leeg gba kaartje kan zetten.

Ik heb daar een paar vragen over.

Bij een EZF-Advance zit een real-time clock en bij Flash2Advance en de XG-Flash niet. Kan ik ook games die wel met een real-time clock werken, spelen om een Flash2Advance of XG-Flash die dus geen real-time clock ondersteunen.

En nog een vraag.

De EZF-Advance en de XG-Flash hebben een oplaatbare baterij.

Gaat die stroom om de baterij op te laden van mijn gba af of niet? En gaat die baterij niet snel stuk?

En ik mag dus aannemen dan de Flash2Advance helmaal geen stroom nodig heeft of niet.

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast heel erg bedangt.

Emiel

• marion

De games met een realtime clock kun je gewoon spelen op een andere flashkaart. Er is dacht ik een speciaal programma die het mogelijk maakt om de tijd ook bij te houden op de f2a en XG-F.

Wat de batterij betreft, alle flashkaarten hebben er één, ze zijn nodig om de saves van de games te bewaren. Met een oplaadbare duurt het iets langer voor je een nieuwe nodig hebt ( vervanging batterij na ongeveer 2 jaar).

• emiel

waar kan je die baterijen dan kopen??

en kunnen alle kaarten op de gba sp? Want ik heb namelijk een gba sp.

• roger

hallo,

zelf vind ik het natuurlijk ook leuk, …….. maar ik ben op zoek voor

mijn zoontje(8) naar een flash kaart voor de gameboy advance.

welke kaart is het beste ( x-rom 512 schijnt de nieuste te zijn ? )

en waar zijn deze dingen ( in nederland ) te koop ?

worden ze misschien ook al 2e hands aangeboden ?

wie kan deze vragen beantwoorden,

uuh …….. voor sinterklaas (wel wat vroeg misschien)

groet,

roger.

• emiel

roger,

Je hoeft je vraag niet 2x te posten hoor.

1x is ook wel goed en doe dat dan niet bij mijn vraag.

Dus ik hoop dat iemand op mijn vraag een antwoord kan krijgen.

Alvast bedangt.

waar kan je die baterijen dan kopen??

en kunnen alle kaarten op de gba sp? Want ik heb namelijk een gba sp.

• flashje

Het zijn knoopcel batterijen, die kun je waarschijnlijk overal krijgen.

Alle kaarten kunnen op de gba sp. Je moet er alleen rekening mee houden dat je niet de oude versie van de flash2advance pakt met de printerkabel i.p.v. de usb kabel.

• emiel

oke thanx

• emiel

sorry, nog ff een vraagje als ik een flash kaart bij een online-buitenlandse-winkel koop kan ik hem dan in mijn nederlandse gba sp wel gebruiken??

• Gameboy Flash

Hoeft toch niety in het buitenland.

Lijkt goedkoper misschien maar houdt je wel rekening met verzendkosten, invoer rechten belasting, credit card kosten etc… ?

Verkijk je daar niet op !

Ik heb al verzendkosten gezien voor een flash kaart van 30 Euro (ja voor verzending ALLEEN!!! komt nog de prijs van een flash kaartje bij ook en alle andere kosten)

Kijk eens op mijn site miusschien komen die prijzen beter uit;

http://start.at/gameboyflash