Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Goede RPG gezocht

• EAGLE EYE

Hallo weet hier iemand nog een goed RPG

ik heb al Golden Sun 1+2, Pokemon, Breath Of Fire, Castlevania en een paar andere maar ik wil graag wat die ik niet ken,

als je goede weet laat de titel ff achter dan kan ik kijken of het een goede is

alvast bedankt

• ianpieps

Je kunt breath of fire 2 nog opzoeken, maar je hebt de betere zlef al ontdekt.

Groetjes,

sandra

• bam margera

anders kijk je toch op de site van nintendo bij de gba spellen en dan rpg

• Tom S.

Final Fantasy Tactics komt bijna uit.

• Jelle

Ga naar www.gbacentral.com

Je vind daar reviews van bijna alle spellen! Ik zal alvast zeggen dat Final Fantasy Tactics er als de beste RPG uitkomt. Kopen dus! (Hij is in Europa nog niet uit helaas).

Ik lees ook dat jij Golden sun 1+2 hebt. Zouje mij willen helpen?

Ik kom namelijk niet verder. Ik heb in het Kolima Forest met die boom gevochten en moet hem nu redden met het water uit de fontein van de vuurtoren in het noorden om de andere bomen te redden. Dus ik ga erheen, is de fontein droog! Wat moet ik doe om de fontein weer vol te krijgen? Alvast bedankt.

• psgels

megaman is ook een soort rpg

• Spidey

Heb zelf 2 leuke rpg's te koop, Lunar Moon en Breath of Fire 2 voor 15 euro per stuk exclusief verzendkosten!

• Spidey

Heb ook Ruins of Lore nog in de aanbieding, ook een erg leuke rpg, same price als de spellen hierboven.