Kan iemand mij vertellen waar de XG-Flasher te koop is???
alvast bedankt.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk heb nog wel een XG Flash kaart te koop van 128Mb. Nauwelijks gebruikt en in originele verpakking. Inclusief USB lader en USB kabel en eventueel met 4 cd's met alle GBA roms (alleen EU en US versies).
Interesse?
martine schreef:
>
> Kan iemand mij vertellen waar de XG-Flasher te koop is???
> alvast bedankt.
Ze zijn moeilijk te krijgen en omdat hij nog in nieuwstaat is (in originele verpakking), vraag ik er 100 euro voor. Dat is wel meer dan er voor een Flash 2 Advance geboden worden elders op dit forum, maar de XG-flash is wel een stuk beter (bovendien een stuk sneller).
Het werkt echt perfect: eerst even een paar games op de PC uitproberen of ze de moeite waard zijn, even flashen op de kaart en spelen maar met je GBA. Bij de roms zit ook een programma (GBAFront) wat je roms organiseert inclusief afbeeldigen van de box, titelschermen en snapshots. Heel overzichtelijk allemaal en zo heb je snel een leuk spel gevonden tussen de vele roms die er voor de GBA te krijgen zijn.
Mail me maar voor meer informatie…
Hans
Interesse?
Laura schreef:
>
> Hoeveel vraag je daarvoor hanz??
Auteur: HaNZ
Datum: 31-08-2003 14:57
Ik heb nog wel een XG Flash kaart te koop van 128Mb. Nauwelijks gebruikt en in originele verpakking. Inclusief USB lader en USB kabel en eventueel met 4 cd's met alle GBA roms (alleen EU en US versies).
Hey,
het was voor me nichtje bedoelt maar die wou hem inmiddels al niet meer. Zelf koop ik altijd liever de spellen origineel omdat ze de laatste tijd ook vaak goedkoop in de winkels liggen of dat ik ze via iemand koop die ze importeerd. Dan zijn ze maar 25 euro per stuk incl. verzendkosten. Succes met de verkoop verder!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?