Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gameboy SP in USA+flash

• roeland

Op dit moment ben ik in de USA en kan voor 99 dollar een SP kopen, nu vraag ik me af op je de flash kaarten die in Nederland te koop zijn ook kunt gebruiken voor de amerikaanse SP ( denk dat de ‘reguliere’ spellen niet uitwisselbaar zijn tussen europa en amerika, of wel?) Heeft er iemand sowieso ervaring met de amerikaanse SP?

Roeland

• Callaway

Spellen in US of A zijn sowieso minimaal 2x zo goedkoop als in Europa en kun je gewoon in NL bestellen via Amazon.com Zo'n Flashcard werkt voor geen meter dus zou gewoon een Amerikaanse GBA SP kopen en dan voor 20 dollar de nieuwste spellen gewoon origineel spelen vn een schijfje. Als iedereen een flashcard zou kopen zouden er ook geen spellen meer ontwikkeld worden voor de GBA. Lijkt me dus niet zo slim.

• Mart

Leg mij eens uit hoe je via Amazon.com spellen in de USA kan bestellen. Als ik dat doe krijg ik een melding dat games niet naar Europa wordt gestuurd.

• Spidey

Ja dat vroeg ik me ook af… Wel jammer dat het niet gaat omdat je daar best wel leuke aanbiedingen hebt….Mart schreef:

>

> Leg mij eens uit hoe je via Amazon.com spellen in de USA kan

> bestellen. Als ik dat doe krijg ik een melding dat games niet

> naar Europa wordt gestuurd.