Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

waar Gameboy Advance kopen?

• Corine

Ons zoontje wordt 4 jaar en wil graag een Gameboy. Ik heb er nog weinig verstand van maar ik denk dat hij nog te jong voor een Advance SP is en wil hem eerst op een Advance laten beginnen.

Wie weet waar ze het goedkoopste zijn of heeft iemand nog een (weinig)gebruikte te koop. SVP snelle reactie gewenst. A.s. zondag is zijn verjaardag al.

• Mmi

Als je dan toch een nieuwe gb koopt, koop dan een sp want die heeft een betere batterij en heeft ingebouwd licht!!

Prijs ligt rond de 130 euro denk ik

• flygirl

de gewone gba is 77 euro bij mediamarkt, ik vind de sp ook wel beter door het ingebouwde licht. sommige spellen zijn namelijk erg moeilijk te zien zonder licht.

• ianpieps

een gameboy sp is niet geschikt voor kleinere kinderen aangezien het klep mechanisme nogal teer is.

je kunt ook setjes kopen om je gameboy advance hetzelfde te verlichten als een sp.

je kunt dit kopen bij gbashop.nl.

het heet een afterburner kit en kost 35 euro.

is aan de prijs maar voor een kind van 4 of 5 kun je dat beter doen dan een sp geven.

een advance kun je nog steeds kopen bij de betere speelgoedzaken en dixons.

prettige verjaardag alvast.

groetjes,

sandra