Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mogelijkheden Gamboy advance SP

• ianpieps

dat kan dus NIET overal

• flygirl

Dan weet ik niet waar jij je spellen koopt, maar hier kan ik ze overal ruilen als ik wil.Maar is nog nooit nodig geweest.

• Maarten

Ik lees eerst het magazine Power Unlimited voordat ik een spel aanschaf, bespaart een hoop gezeik. Ik lees dan de reviews van de GBA-spellen en kijk welke me het meeste aanstaat. Ik download nooit me spellen maar laat me wel eerst goed voorlichten zodat ik geen miskoop doe.

Groeten,

Maarten

• Vegetom

Ik heb ook even een vraagje. Ik ga woensdag een gba sp kopen omdat we met de auto naar Frankrijk gaan (12 uur rijden).Kun je dan je gba sp opladen in de auto? En weet iemand bij welke winkel je er gelijk een spel bij krijgt als je hem koopt? alvast bedankt!

Tom

• flygirl

Er zijn autoadapters voor de sp. Hmmz ik heb zelf nog niet in de winkel gezien dat je er ergens een spel bij krijgt. Meestal doen ze dat pas als een spelcomputer iets langer uit is. Maar met 12 uur red je het toch wel?? of kan u hem daar op vakantie zelf niet opladen en heeft u daar speciaal de auto voor nodig?? Ik moet zelf volgende week 24 uur in en bus zitte daar ga ik het cker niet mee redde, neem daarom duz me oude advance mee als reserve. In de bus kan ik hem niet opladen namelijk.

• Vegetom

Ik ben 14 hoor, dus tegen mij hoeft er geen u worden gezegd ;).

Weet iemand of je de sp bij de makro ook goedkoper kunt krijgen? Maar flygirl, bedankt voor de info!

Tom

• flygirl

volgens mij was ie bij de makro 129 maar weet niet meer cker. In ieder geval niet goedkoper dan 129. Had er 2 weke terug nog gekeken.

• flygirl

Bij mediamarkt zijn ze trouwens ook 129 :) als ze niet uitverkocht zijn dan. Bij mij hier ware ze duz uitverkocht en bij bijna alle winkels. Duz had hem maar gewoon bij bart smit gehaald ( de laatste :D )

• Vegetom

Ja, hier bij top 1 toys waren ze ook al uitverkocht, maar ik ga gewoon eerst bij de makro kijken en dan bij intertoys of bart smit. Bedankt verder!

• flygirl

graag gedaan :)