Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Help

• gisela

Ik heb net een GBA tweedehands gekocht + een Harry Potterspel. Ik heb geen handleiding bij het GBA en nu lukt het me niet om het spel te starten. GBA aanzetten, spel er in en op start drukken leek mij het meest logisch, maar dan gebeurt er niets, alleen het woord GAMEBOY is zichtbaar (in zwart-wit). Doe ik iets fout of ligt het aan de GBA of aan het spel.

Wie kan mij helpen aan (de tekst van) de handleiding van de GBA? Kosten worden uiteraard vergoed.

• ianpieps

hoi gisela,

jouw gameboy is op zich niets mis mee, maar je moet misschien de connectiepunten tussen gameboy en cardridge een beetje schoonmaken.

het kan ook zijn dat je spel gewoon kapot is.

in een gba handleiding staat niet zo veel in waar jij op dit moment iets aan hebt.

probeer eerst nog een om het spel schoon te maken en hem in te pluggen, en daarna de gameboy aan te zetten.

suc6 en groetjes,

sandra

• HaNZ

Eerst je GBA aanzetten en dan pas het spel erin doen?

Dat werkt niet dus, want de GBA moet vanaf de spel opstarten…

Dus eerst spel erin en dat pas GBA aanzetten… net als bij vrijwel alle spelcomputers.

Een handleiding kan je volgens mij zo vanaf internet downloaden. Een beetje googlen levert al snel resultaat ;-)

gisela schreef:

>

> Ik heb geen handleiding bij het GBA en nu lukt

> het me niet om het spel te starten. GBA aanzetten, spel er in

> en op start drukken leek mij het meest logisch, maar dan

> gebeurt er niets, alleen het woord GAMEBOY is zichtbaar (in

> zwart-wit). Doe ik iets fout of ligt het aan de GBA of aan

> het spel.

> Wie kan mij helpen aan (de tekst van) de handleiding van de

> GBA? Kosten worden uiteraard vergoed.