Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

GBA v.s GBA SP

• Maarten L

De GBA SP is dan wel wat beter dan de GBA (beter licht e.d.), maar hij is ook een stuk duurder! Zijn de kleine verbeteringen wel zo'n prijsverschil waard? Ik twijfel namelijk of ik een GBA of GBA SP moet kopen.

• ianpieps

de gba-sp is qua beeld en geluid een stuk beter. ik vind het persoonlijk het prijsverschil wel waard. maar dat is voor iedereen anders

• Maarten L

En stel nou eens dat je al een GBA hebt, is het dan de prijs waard een GBA SP te kopen?

• ianpieps

ik vond van wel, maar als je nu iemand hebt die gaat vliegen en die er 1 voor je mee zou willen nemen vanaf schiphol scheelt je dat best veel. de mijne komt daat vandaan en die koste €122,99. en dan is het prijsverschil ook wel te overzien.

• Maarten L

En wat kost een gewone GBA op schiphol?

• ianpieps

dat weet ik niet sorry, maar ik denk dat dat rond de 85 euro zal liggen

• Maarten L

mmm, ik heb op internet gekeken en je kan hem bij een gewone winkel al voor 85 kopen. Maar ik denk dat je veel goedkoper uit bent als je naar zo'n 2de hands winkel gaat……

• ianpieps

2e-hands is altijd goedkoper, maar of je daarmee beter af bent weet ik niet.

• Maarten L

Tja als je een 2dehands GBA koopt en je onderzoekt hem voor het kopen goed op krassen enzo en je test hem grondig kan er denk ik weinig mis gaan.ianpieps schreef:

>

> 2e-hands is altijd goedkoper, maar of je daarmee beter af

> bent weet ik niet.