Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

GB Advance

• joetje

Hallo,

Ik heb zojuist veel reacties gelezen betreffende de GB Advance, heb al naar prijzen gekeken, maar wat moet!!! ik er nu echt bij aanschaffen, naar wat ik heb begrepen koop je dus alleen een GB en dan moet er nog van alles bij, buiten de spelletjes dan. Dus wie kan mij informeren, batterijen/lampjes/adaptor, wat is echt een noodzakelijk kwaad en waar kunnen mijn kinderen zonder. Ook nog misschien adviezen voor leuke spelletjes voor een kind van 5?????

Alvast bedankt

• anton

spelletjes:

pokemon

pikmin(moet nog wel uit komen!)

Enzz

• ianpieps

als je kinderen er veel mee gaan spelen is een batterypack en een adapter een must. een lampje is voor de wintermaanden weer erg aan te bevelen. ik hoop dat je hier wat aan hebt. suc6 ermee

• Marlies

Mijn dochter van 5 heeft ook net een gba. Bereid je voor!! Op deze leeftijd hebben ze nog veel hulp nodig, het kan dus geen kwaad om zelf in de avonduurtjes ook wat te oefenen. Wij hebben een bumper erbij gekocht, een wormlight, een tasje en een batterypack. Leuke games kun je vinden op www.marktplaats.nl, daar kosten ze de helft van de winkelprijs. succes ermee!

• HaNZ

Waarom koop je geen GBA-SP? Wij hebben voor de zesde verjaardag van onze zoon juist een GBA-SP gekocht omdat deze:

- ingebouwde verlichting heeft (die uit te zetten is als verlichting niet nodig is)

- ingebouwde accu heeft (die je gewoon kan opladen door de GBA op 220 aan te sluiten; een lampje geeft keurig aan wanneer accu bijna leeg of vol is)

- een inklapbaar scherm heeft (zodat deze beschermt is en er geen vuil op kan komen)

Het enige wat wij er naast wat spellen bijgekocht hebben is een goede tas om de GBA (schokvrij) in te bewaren.

Maar goed, een kind van vijf jaar jaar moet er wel voorzichtig mee om kunnen gaan, want het blijft kwetsbaar speelgoed. Ik kan me dus goed voorstellen dat je liever een goedkopere gewone (2e hands) GBA koopt en er zo'n bumperset bij neemt (ook advies van Marlies). Onze andere zoon van drie jaar speelt ook wel eens met de GBA-SP van zijn broertje, en ook al gaat dit vrij goed, hij beseft nog niet dat het heel makkelijk stuk kan gaan.

Voor spellen kan ik je aanraden de spellen eerst op de PC te spelen (met een GBA emulator). Dan kan je kijken of het spel geschikt is om te kopen. Vele spellen (roms) kan je via internet downloaden, evenals VisualBoyAdvance.

• flygirl

Tsja ik zou zelf ook de sp aanraden. Maja als je naar de prijs kijkt zit er wel een erg verschil in want de gewone ligt nu bv in de aanbieding voor 77 euro. Heb ze zelf allebei ( sp eergistere gekocht wegens lange rit in de bus voor vakantie) en vind de sp stukke beter.

Paar leuke spellen:

Muppets pinball ( 15 euro bij Intertoys)

Frogger ( 15 euro bij intertoys)

Tetris worlds

Donkey kong country

Mario kart

Wario land 4

F- zero ( ook iets van 15 euro bij Bart smit)

Davis cup (tennisspel) ( 9,99 freerecordshop)