Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Golden Sun & Metroid

• Michel

Bij beide spellen zit ik vast, wie kan mij zeggen wat ik moet doen.

Metroid,

Ik heb de spin dood gemaakt waaruit je de super sprong kracht kijgt, vervolgens moet je opzoek naar het ontstaan van de wortels die overal groeien. Als ik daar aankom komt de andere metroid ook en ben ik in no time dood. Wat moet ik hier doen?

Golden Sun,

Ik ben in de boom geweest en heb het slechte deel ervan dood gemaakt, nu moet ik hem meer kracht geven om de mensen die in bomen zijn veranderd te kunnen helpen. Ik zie alleen niet wat ik nog in de boom kan doen en uit het bos kom ik ook niet. Wat moet ik hier doen?

Al vast bedankt.

• rene

je moet bij golden sun naar het noorden gaan, naar imil. Daar zal zich dan een heel verhaal afspelen, en aan het eind daarvan kan je hermes water pakken. Dan moet je terug gaan naar de boom en het erover heengooien. Succes

Rene

• Jelle

Ja oke maar hoe haal je dat hermes water uit de fontein van de vuurtoren want die is droog.Hoe krijg je die weer vol.

• Jelle

Je moet retreat gebruiken. Dit is tussen je psynergie bij Isaac (de hoofpersoon misschien heb jij zijn naam wel veranderd). Als je die nog niet hebt moet je veel gevechten aan gaan om een hoger niveau te krijgen. Als je retreat gebruikt kom je bij de ingang van het bos. Nu moet je naar het noorden om een of ander water te halen dat de boom kan redden. In het noorden kom je bij sneeuw. Dan ga je de goede kant uit. Ga door tot het hoogste punt. Nu kom je bij een dorp. Na een verhaaltje moet je de vuurtoren in. Hier is een fontein die normaal gesproken dat magische water bevat. Maar hij is droog. Verder moet je het zelf maar uitzoeken want ik ben ook nog niet verder gekomen. Je moet de fontein weer vol zien te krijgen. Succes!