Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gameboy color of advance?

• gisela

Ik overweeg een (tweedehands) gameboy aan te schaffen voor mijn kinderen. wie kan mij vertellen waar ik op moet letten? Wat zijn de verschillen tussen de GB color en de GB advance? En hoe zit het met de spellen, zijn die uitwisselbaar? Zijn er nog spellen verkrijgbaar voor de GB color? En wat is een redelijke prijs voor een tweedehandsje? En tenslotte: misschien heeft iemand in de omgeving van Rotterdam er wel een in de aanbieding?

Bedankt,

Gisela

• ian pieps

persoonlijk zou ik gaan voor de advance, omdat die veel meer kleuren heeft en grafisch veel mooier is.

de spelletjes van de color kunnen in de advance maar anders om niet.

ik weet niet wat een redelijke prijs is voor een 2e hands, maar je zou even kunnen kijken op nedgame.com, daar verkopen ze zowel nieuwe als 2e hands gameboys.

ze verkopen er ook nieuwe en gebruikte spelletjes

het scheelt altijd weer.

er zijn nog genoeg color spelletjes in de winkel te krijgen hoor, dus op dat gebied maakt het niet veel uit, en die spelletjes zijn een stuk goedkoper dan de advance spelletjes.

suc6 verder

• ian pieps

je kan ook op ebay zoeken voor een gameboy color of advane.

heb ff gekeken voor je, maar er staat er een paar op

• Michel

of op www.2dehands.nl