Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Display GBA

• Snoef

Zijn de kleuren in te stellen van het display van de GBA? Want mijn zoontje klaagt dat sommige spelletjes eigenlijk te donker zijn. hij heeft alleen GBA spelletje. dus geen color.

• Chungmen Ma

Dag,

Mijn zoontjes hebben dezelfde klacht.

Na het een en ander op het internet gelezen te hebben blijkt dat je een goede verlichting nodig hebt, hetgeen nu bij de GBA SP geregeld is.

Een ‘worm light plus’ of een andere verlichting set zou de oplossing zijn.

Ik ben zeer benieuwd wat de ervaringen hiermee zijn en waar je ze in het oosten van het land kunt kopen.

Groet,

Chungmen

• Chungmen Ma

Ik heb inmiddels naast de ‘Worm Light Plus’ nog twee producten ontdekt!

Wat zijn jullie meningen over de volgende producten?

- Light Shield Advance

- Sharklight

- Worm Light Plus

Groet,

Chungmen Ma

• harry

Allemaal leuk en aardig, maar waarom denkt u dat Nintendo gekomen is met de GBA SP? Inderdaad, na veel klachten over “donkere” achtergronden. Alle respect voor uitvindingen als de wormlight e.d., maar het probleem blijft gedeeltelijk bestaan doordat het licht er op schijnt. Oplossing “backlight”, dus ombouwen die advance of verkopen op marktplaats en de SP kopen, zoals ik heb gedaan voor mijn zoontje. Geloof me, even een kleine investering, maar wel het beste. Nog maar gezwegen of de lange speeltijd met de ingebouwde lion accu.

• Chungmen Ma

We hebben inmiddels de ‘Power Shield Advance’ van Speel Link gekocht.

En die bevalt prima. Winkel: Media Markt Nordhorn