Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Advanced SP

• Dennis

Ik wil graag een gameboy advanced SP aanschaffen, maar hebben jullie misschien ervaring ermee? Hoe is de beeldkwaliteit/resolutie, leuke games erop, duur in aanschaf, etc. Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties. Bedankt alvast!

• paul

je moet het echt kopen!!!

ik heb het ook gedaan het speelt veel fijner met een achtergrond lichtje.

en van de leuke spellen, the legend of zelda a link to the past is echt vet :-D

• HaNZ

Wij hebben ook hele goede ervaringen met de GBA-SP. Hij is wel iets duurder dan de gewone GBA (GBA-SP kost zo'n 130 euro), maar dan heb je wel een aantal nuttige extra's:

- opklapbaar scherm (prima bescherming bij het opbergeb)

- ingebouwde verlichting (beter dan wat er voor de GBA te krijgen is)

- accu (beter dan (oplaatbare) batterijen).

De GBA-SP is compacter en ligt lekker in de hand. Kortom alleen maar goede ervaringen…

• orly

weet iemand misschien waar je de Gameboy advanced SP kan kopen in de buurt van Brabant??

• Patrick

Nee,

hij is wel te krijgen op Schiphol. Daar hebben ze vandaag weer nieuwe binnengekregen. Voor de rest is hij zover ik weet voorlopig nergens te krijgen.

• harry

De handjes raken eerder vermoeid doordat de knoppen dichter (links + rechts) naar elkaar staan dan de GBA. Die vond ik fijner in de hand liggen, verder alleen maar voordelen t.o.v. de GBA