Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gameboy SP waar te krijgen??????

• Martijn Jacobs

Hallo,

Kan iemand mij vertellen waar de nieuwe Gameboy SP te krijgen is. Kan hem nergens krijgen; overal uitverkocht!!

Help!!

Martijn

• Ion

gewoon w88 totdat hij weer in de winkel is dat doe ik ook dinsdag komen ze hier in Nijmegen bij dixons binnenMartijn Jacobs schreef:

• Michel de lange

Je maakt de beste kans bij “Tracks Multitronics” op Schiphol Plaza.

Ik ben ook een week op zoek geweest in diverse winkels.

Hier hadden ze er vandaag slechts 1 binnen gekregen, deze heb ik gekocht.

Ze verwachten er deze week nog een aantal.

vr.gr

Michel de Lange

• Marvin

Er is heel moeilijk aan de SP te komen op dit moment. Ik heb er vanmorgen eentje besteld via de site van Bart Smit. Ik heb ze ook even gebeld en ze gaven aan dat de SP voorlopig alleen online te bestellen is.

Dus je kunt hem via de site van bart smit bestellen. Komt wel 2 euro aan verzendkosten bij…….. maar dan heb je hem wel…..

• Louise

Ik heb hem besteld via Wehkamp, ik was 3,65 euro duurder uit maar hoefde niet meer de speelgoedzaken langs en hij werd netjes thuisbezorgd na ongeveer 2 weken.

• Mauz

Ik heb hem (Advance SP Zilver) vanmiddag bij de Makro in Breda gekocht, ze hadden nog zo'n 10 exemplaren, voor (maar) 129,-!!!

Je moet alleen wel iemand zien te vinden met een Makro pasje, of even een bedrijfje opstarten :)

Succes!