Ik heb 2 vragen
1: Ik heb een gameboy color maar ik wil een nieuwere dus ik zit nu te kiezen tusen een advance of een Gameboy SP weet iemand welke ik moet kiezen want er zit wel ?50,- tussen.
2. Komen er wel GameboySP spellen??
Graag een reactie.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsVan de week de SP gekocht, ik had al de Advance.
Het grote voordeel van de SP is het licht, dat is super, je kunt het altijd goed zien.
En het geluid is beter. (dat wordt extra mooi met een koptelefoon of op boxen).
Verder zijn er geen verschillen, er zullen waarschijnlijk geen speciale SP spellen uitkomen, omdat je gewoon alles kunt spelen.
Het nadeel is dat ik zo'n 30 winkels heb gebeld om er aan te komen.
Uiteindelijk heb ik Nintendo zelf gebeld en zij vertelde mij dat ze een groot leveringsprobleem hebben en pas over drie weken weer gaan leveren.
Alleen de Mediamarkt had nog wat, dus ik had geluk.
Verder verkopen ze ze bij: Bart Smit, Intertoys, Dixons, gameshops, enz.
Doeiiiiiiii
Dat is niet helemaal waar. In bijna alle winkels is de SP uitverkocht en ze worden maar mondjesmaat geleverd.
Op dit moment is hij zeer zeker online nog te bestellen via bartsmit.nl. Ik heb er vanmorgen een besteld en ze hadden er nog genoeg. Verder ben ik bij vanallerlei winkels langs geweest (mediamarkt, intertoys, free record shop, V&D, makro) overal uitverkocht.
Om je vraag te beantwoorden. Ik zou 50 euro meer uitgeven om een GBA SP te kopen. Hij is veel beter als de “oude” GBA. zky schreef:
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?