Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Flash 2 Advance

• Michel

Ik las in een aantal berichten hier en elders, dat je met de ‘oude’ flash 2 advance (via de printer poort) het probleem hebt dat je de gehele rom leeg moet halen als je b.v. 1 van de 4 spellen weg wilt halen en vervangen door een ander. Mijn vraag is nu, is dit ook zo bij de flash 2 advance USB, of heb je hiermee niet dat probleem en kan je de flash 2 advanse USB ook gebruiken voor de GBA SP?

• Flashje

Het probleem blijf hetzelfde. Je kunt geen delen vervangen. Wil je dit wel kunnen dan moet je een XG-flash set kopen. Daarmee kun je makkelijker de gamesaves bewaren.

• Leo

De USB versie werkt gewoon met de GBA SP, de oude parallele poort versie werkt alleen met de GBA.

Ik wil zelf overigens de USB versie van de F2A met 256MB kaart kopen. Bij www.gbashop.nl is ie 165,-, bij www.gsmoutlet.nl is ie 159,–

Wie heeft er ervaring met deze shops?

• HaNZ

Ook bij de XG-flash moet je de laatste roms verwijderen als je een eerdere wilt vervangen. Dus als je 4 roms geflashed hebt en je wilt alleen de 2e vervangen, dan moet je 2 t/m 4 verwijderen (1 kan blijven staan) en 3 en 4 weer terugzetten. Het werkt gewoon sequencieel (als een stapel boeken).

De XG heeft volgens mij geen voordeel t.o.v. de F2A USB, want het gemak zit hem in de software. En die is van XG overigens wel erg goed.

Flashje schreef:

>

> Het probleem blijf hetzelfde. Je kunt geen delen vervangen.

> Wil je dit wel kunnen dan moet je een XG-flash set kopen.

> Daarmee kun je makkelijker de gamesaves bewaren.

• HaNZ

Ik heb de XG-flash bij GBA Shop gekocht. Via internet besteld en in Tilburg opgehaald. Prima “winkel” met goede service. Zo testen ze de kaart voor ze hem verkopen en heb je 3 maanden garantie.

Ik heb geen ervaringen met GSM Outlet, maar ik vind hun advertenties altijd wel een beetje misleidend. Laatst hadden ze een actie dat je bij een flash kaart een gratis GBA kreeg, alleen betaalde je daar indirect dus wel voor en was je al met al nog veel geld kwijt. Maar wie weet zitten er ook goede en betrouwbare aanbiedingen tussen…

Leo schreef:

>

> Ik wil zelf overigens de USB versie van de F2A met 256MB

> kaart kopen. Bij www.gbashop.nl is ie 165,-, bij

> www.gsmoutlet.nl is ie 159,–

> Wie heeft er ervaring met deze shops?