Hallo, welke flasher is beter? XG-Flash is duurder..
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsDe EZ flash is de beste! De EZ flash is het zelfde als de XG flash. De EZ flash is gemaakt door Borden (een bekende naam in het flash circuit), daarna heeft iemand een kopie gemaakt van de EZ flash en die XG flash genoemd.
Ik zelf gebruik de EZ flash en die is gewoon geweldig! Kijk maar eens op internet, dan zul je de EZ flash zeker tegen komen!
Als je nog vragen hebt hoor ik deze graag!
Hij is USB (F2A eerst niet nu wel). Besturingssoftware is beter. Voorbeeld bij de EZ flash kun je spellen van de cartridge afhalen zonder dat je de hele cartridge opnieuw hoeft te beschrijven. Bij de F2A moet je de hele cartridge opnieuw beschrijven.
Er zit een flasher bij en je hoeft niet te flashen via je GBA (SP). In de praktijk blijkt dat flashen via de SP problemen oplevert. (dit is het grootste nadeel van de F2A voor mijn gevoel)
Ik heb ze allebij en ik kan je de EZ flash echt aanraden. Met de F2A had ik vaker problemen, met de EZ niet.
De XG is een exacte kopie van de EZ. De makers achter de EZ zijn hier natuurlijk niet blij mee, maar kunnen er niets aan doen. De software die voor de XG flash wordt gebruikt is software gemaakt door de makers van EZ flash. Het enige “nadeel van de XG flash” is dat de febrikant de software voor haar eigen product niet zelf maakt.
Succes met de keuze!
Ik verkoop de EZ. Ik heb op dit moment helaas geen voorraad. Ik krijg eind mei pas nieuwe binnen. Een 256 mbit set kost bij mij 155 euro.
Ik wacht met een nieuwe bestelling omdat eind mei de 512 mbit cartridge voor de EZ flash uitkomen.
Je kunt dus bij mij bestellen, maar dan moet je even geduld hebben.
Om iedereen die geïnteresseerd is op de hoogte te houden, ik heb nog geen nieuwe voorraad en dat zal hoogstwaarschijnlijk midden / eind mei worden.
Een 256 mbit setje kost 155 euro (een 256 mbit flash card, een flash apparaat en een usb kabel om alles mee aan de pc te sluiten).
Verder zullen er nieuwe 512 mbit cards bij zijn, maar wat die gaan kosten weet ik nog niet.
Als je op de hoogte gehouden wil worden geef dat dan aan via mijn mail ezflash@hotmail.com.
Nogmaals houdt er rekening mee dat ik pas midden / einde van de maand mei nieuwe voorraad krijg.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?