Jullie kunnen mij vast een goede tip geven wat een leuk spel is voor een jongen van 8 jaar en zijn moedertje zonder gb ervaring.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsPokemon is denk ik te moeilijk voor kinderen die geen engels kunnen aangezien er heel veel hints enzo in het engels gegeven worden.
Kijk gewoon eens naar de disney titels in de winkel. Want heel vaak zijn die een stuk makkelijker voor kinderen.
Mario is zoals GB SP al zegt ook een kind vriendelijk spel en erg leuk om te spelen. Je kan wel het beste eerst Mario Advance 1 kopen die is namelijk nog het makkelijkst.
Mijn zoontje van 6 speelt ook Rayman met veel plezier. Vooral de laatste (Rayman 3) is erg mooi, eenvoudig te spelen.
Harry Potter is hij nog wat te jong voor, want zoals Johan al aangaf moet je hier veel bij lezen. Dit spel is overigens wel de moeite waard, maar misschien iets te moeilijk voor kinderen die nog niet goed kunnen lezen.
De spellen van Mario (bijv. Warioland) worden ook met veel plezier gespeeld. Mariokart is ook heel aardig, maar dan moet je wel van racen houden.
Spellen als Pokemon, Digimon en Medabots zijn ook populair bij de jeugd. Persoonlijk vind ik het niks, maar veel kinderen letten niet op graphics of originaliteit. Het gaat ze om de herkenbaarheid (van TV).
johan schreef:
>
> Rayman (lijkt op mario, ziet er mooi uit!) of de nederlandse
> Harry Potter (goed voor het oefenen van lezen!)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?