hai, ik heb net een gba en zag dat je op internet een cassette met 117 spellen kon kopen, mijn vraag is of iemand weet of de kwaliteit goed is en of het nuttig is om hem te kopen?
alvast bedankt,
nancy
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumshet is nuttig om zo'n cassette's te kopen ik heb er zelf ook twee in tukije gekocht toen ik daar op vakantie was. de kwalliteit is even goed als de echte spellen
daar zijn ze ook het goedkoopst ik heb ze gekocht voor €20 t/m €25
je moet wel goed uitkijken op sommige staan ook zwart wit spellen
Ik verwacht hier niet veel van, aangezien de meeste GBA spellen aardig wat groot zijn (8MB). Om dan 117 spellen om 1 kaartje te zetten moet het kaarten zo'n 1GB zijn. Die kaartjes zijn er wel, maar zullen behoorlijk duur zijn (> 400 euro).
Dus ik denk dat dit 117 oude GB spellen zijn die nauwelijks de moeite waard zijn. Misschien dat er een handje vol tussen zitten waar je een paar uurtjes plezier van hebt, maar dan heb je het ook wel gehad.
Het enige voordeel wat ik er van zie, is dat je wel vele uren zoet bent met het uitproberen van alle 117 spellen. Echter zal je denk ik 110 keer ergeren aan de kwaliteit van het spel.
nensky schreef:
>
> hai, ik heb net een gba en zag dat je op internet een
> cassette met 117 spellen kon kopen, mijn vraag is of iemand
> weet of de kwaliteit goed is en of het nuttig is om hem te
> kopen?
> alvast bedankt,
> nancy
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?