Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

offline list

  • Mariska

    Ik heb sinds vandaag een r4 revolution voor de ds.

    Ik heb een offlinelist gedownload waar allerlei spelen opstaan in een heleboel talen, waaronder Nederlands.

    Nu is mijn vraag hoe kan ik de spelletjes van de offline list downlaoden?

    Zo ja hoe werkt dat dan, zo nee waar kan ik die spellen dan vinden en hoe kan ik ze dan downloaden.

    Ik heb er van frozengames een op gezet maar die is in het engels.

    Gr Mariska Veen

  • Martin

    Heb je het al via de UseNet nieuwsgroepen geprobeerd ?

    (www.binaries4all.nl)

  • ???Anoniem???

    Nou, als eerste moet je naar yabsearch.nl.

    Dat is een NZB download site (gratis), je hebt er wel grabit voor nodig (shemes.com wel instellingen nodig van je provider zoals:

    Hostnaam

    Port

    Gebruikersnaam en

    Wachtwoord)

    Bij offlinelist zie je bij een spelletje altijd een nummer en een naam Bijv. 2945 Call of duty-World at war.

    Dat moet je in de zoekbalk invoegen, dan zie je downloads Tip: neem er eentje met 1 spelbestand.

    Ik heb daarvoor deze aangeklikt:

    (NDS GAMES 2501-3000 Clean Dump) - “2945 - Call of Duty - World at War (E).zip” yEnc NZB 42.70 MB 100% 08-07-2009

    Download dit /\

    Je ziet maar 1 bestand staan, dat is goed anders moet je het afsluiten!

    Heb je je trouwens al firmware????

    Zoniet, download dat hier! (winrar nodig/uitpakken en alles naar het micro SDtje kopieren)

    En zo moet je dat dus doen!!!!

  • gerber108

    Ik gebruik deze lijst :

    http://rapidshare.com/files/319537387/_Links_Rapidshare_Gerber108_NDS_DS_DSI___Roms__Tools_.txt

    Alle Nederlandstalige roms staan erop, en meeste de engelse ook, de engelse tussen 2750 en 4470 worden nog bijgewerkt, rest staat er op en de nieuwe worden constant bijgewerkt

    onder divers staat altijd een overzicht van alle roms (heel handig)

    laatste vandaag : http://rapidshare.com/files/326035245/All_DS_Links_UPDATED_26-12-2009.txt