Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

* game boy color *

  • Linda

    Beste Mensen,

    Ik heb effe een vraag….. Ik heb nog een Game Boy Color liggen… maar hoe oud zijn de meeste wanneer ze een Game Boy krijgen? We kennen een tweeling die 5 jaar is.

    Zelf denk ik dat ze al best ermee zouden kunnen omgaan…. maar manlief zegt van niet. Alleen het is een tweeling en we hebben maar 1 game boy color.

    Vraag 2 is, wie heeft een idee waar ik voor een mooi prijsje een 2e game boy kan kopen??? Het is voor ….. in begin december bedoeld!!!!

    Verders ben ik opzoek naar leuke spelletjes voor meisjes van een jaar 5 a 6.

    Groetjes en nog een fijne zondag Linda

  • Christine

    Nou een gameboy color is al een ouwtje hoor. Daar zijn geen spelletjes meer voor te koop. Maar 5 jaar kan op zich wel prima.

    Tegenwoordig koop je een nintendo DS of de light versie. Je kunt daar spelletjes in doen van de gameboy SP, das de opvolger van de advance.

    Gameboy color

    Gamboy advance

    gameboy SP

    Nintendo DS

    Nintendo DS light.

    Das volgens mij de volgorde van de gameboys. In de advance gaan rechthoekige spelletjes en vanaf de DS kunnen er zowel rechthoekige in als die kleine vierkantjes. Maar die grote vierkanten kunnen alleen in de color, advance en sp.

    Succes!!!