Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

de sims 2 huisdieren (gameboy)

  • Tamarah

    Hoi,

    ik kom bij de sims 2 huisdieren niet verder. Ik moet eten aan celina geven, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. Als ik met haar ga praten, verdwijnt het eten, maar heeft ze nog steeds een geel uitroepteken boven haar hoofd. Heeft iemand hetzelfde probleem en de oplossing???

    Groetjes van Tamarah.

  • miep

    Je moet etenswaren kopen en dan een maaltijd bereiden. Recepten kun je ook kopen. Kopen doe je bij je pc waar je ook dingen koopt voor je huisdieren en de recepten ook. Koken doe je bij het fornuis.

    Succes!

  • Berit

    Auteur: miep (—.dynamic.caiway.nl)

    Datum: 30-04-2007 19:33

    Je moet etenswaren kopen en dan een maaltijd bereiden. Recepten kun je ook kopen. Kopen doe je bij je pc waar je ook dingen koopt voor je huisdieren en de recepten ook. Koken doe je bij het fornuis.

    Succes!

    Ik zit ook vast bij het eten geven aan Celina. Ik snap niet wat je bedoeld met etenswaren kopen op de pc waar je ook spullen voor je dieren koopt, want ik kan op m'n pc geen dingen voor m'n dieren kopen, en ook geen etenswaren of recepten! srry dat ik het niet snap..

  • Christine

    Je kunt in je spel naar een pc die ergens in die praktijk staat.

    Je kunt daar echt alles voor dieren kopen zelfs meubels en een nieuw huis. Ook shampoo voor de dieren, en eten. Ook eten voor jezelf echt waar. Je moet natuurlijk wel geld genoeg hebben.

    Kijk nog maar eens goed het moet echt lukken.

  • Marjet

    Een beetje een stomme vraag maar waar kan je werken of op zen minst geld verdienen? ik ben blut enzo en ik weet het echt niet!

  • naomi

    Hallo allemaal

    iedereen wilt weten hoe je een tweeling kan krijgen nou ik weet dat

    je moet een tijdje sims 2 spelen en later krijg je haast alleen maar tweelings zo is het bij mij gegaan maar codes help NIET ook niet forcetwins

    Groetjes Naomi Meyermiep schreef:

  • naomi

    Hallo allemaal

    iedereen wilt weten hoe je een tweeling kan krijgen nou ik weet dat

    je moet een tijdje sims 2 spelen en later krijg je haast alleen maar tweelings zo is het bij mij gegaan maar codes help NIET ook niet forcetwins

    Groetjes Naomi Meyer

  • lisa

    Hallo allemaal,

    ik speel Sims 2 huisdieren maar dan moet je op een gegeven moment een klaver wedstrijd spelen van Celina want dan krijg ik iets van haar maar ik weet niet waar ik die klaver wedstrijd kan spelen!!

    En zolang ik die klaverwedstrijd niet kan vinden kan ze me niet helpen.

    Weet je de oplossing mail me dan.

    groetjes lisa!

  • Tamarah

    Hoi,

    ik zou je een route beschrijving geven:

    als je voor je 1e appartement staat (dus je huis die je in het begin van het spel hebt gekregen, ik weet niet of je daar nog woont) dan moet je naar rechts lopen tussen die twee ‘'pilaren’' door. Als je even door loopt, zie je op een gegeven moment een schilders-ezel staan en naast die schilders-ezel staat een gebouw. Daar moet je naar binnen.

    Suc6!!!

    Tamarah.

  • Femke

    Wat moet ik geven aan marie-louise ? zodat ze gaat praten met jasmijn ?