Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

DS spelletjes downloaden

  • roos

    waarom zet niemand hier de link naar de site neer.

    of is dat tegen de regels van dit prikbord.

    ik ben bv op ndslister.emubase.de/list_9.de.html geweest.

    maar mijn videodownloader doet het daar niet.

    misschien suggesties van iemand

    roos

  • A

    roos schreef:

    >

    > je email adres is niet zichtbaar voor mij

    annelien_@hotmail.comroos

  • esmee

    hallo

    ik heb een vraag kun je hier ook mijn manege downloaden ik ben er al twee maanden naar opzoek en ik kan hem niet bestellen

    groetjes een meisje dat graag mijn manege wil downloadensaskia schreef:

    ik hoor graag reacties en anders stuur een site naar me waar die wel bij staat

    esmeehoks@hotmail.com

  • eric

    euj ik heb bijna alle pokemon spellen op de koputer maar ik kan de firered en de emarald enzo niet spele weete jullie waar ik een betere emulator kan downlaode

    groete eric

  • anon

    Ik heb zelf geen ds, maar ik weet wel dat je met torrents dsroms kan downloaden.

    Je hebt een programma nodig (Azureus is een aanrader) die de torrents kan openen.

    Hier (http://ccc.domaindlx.com/AzureusFAQ/Azureus.html) wordt alles over azureus uitgelegd.

    Als je azureus hebt geinstalleerd kan je op deze site torrents zoeken:

    www.btjunkie.org, zoals je ziet genoeg keuze: http://btjunkie.org/search?q=ds+roms

    Wil je de spellen dan op je ds spelen dan moet je ze op een supercard zetten, die je wel los moet kopen. Op je computer kan dit meteen emulator.

  • jeroen

    hoi met jeroen kan je mij vertelen hoe die site heet.

    gr.jeroen

  • niek

    het is geen site, eerst moet je Utorrent downloaden op Utorrent.com. Dan moet je naar www.thepiratebay.com gaan en daar kan je een spel zoeken die moet je opslaan en dan moet je hem bij Utorrent openen.

    mvg. niek

  • mac

    waar kan ik die spellen downloaden en hoe moet ik het doen??

  • defany

    ik wil ook ds spellen dawloaden maar hoe moet heet help me aub :P alfast bedankt

  • defany

    ik heb en vraag als ik een chip of zo gekocht heb hoe moet ik dan spellen er op zetten en is het so dat er maar een spel op kan of meerdere en als je de chip in de ds plaatst krijg je dan een scherm of so dat je kan kiezen ik snap er volgens mij niks van help me aub . weet iemand dan ook een goede site ???

    maar is het moeilijk ???? is het trouwens wel legaal ????

    iemand help me ???

    gr defany