Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

GBA spellen downloaden

  • jeroen

    Mijn zoontje heeft sinds vandaag een supercard zijn eigen spellen staan nu op de pc om backups te maken maar hij heeft van horen zeggen dat dit ook via het web kan heeft iemand tips waar ik zo'n site kan vinden

    {het zou fijn zijn als zoiets er ook in het nederlands is zodat hij het zelf kan }

  • greetje

    hoi jeroen

    kijk maar eens hier http://www.emuvortex.net/

    groetjes

  • leon

    Ja er is een site voor die ik ook heb!

    Ik zeg het voor 5euro

  • tally

    kom eens kijken op mijn site

    www.gameboyadvanceroms.goedbegin.nl

    mocht hij of jij er niet uitkomen met de handleiding laat me het even weten via het gastenboek op de site.

    om te downloaden moet je de titel aanklikken en de rest wijst zich vanzelf

  • marleen

    ik weet wel een site maar die is niet zo heel goed dat is deze

    www.npower.nl

    weet je een beetere site laat het me dan even weten

  • karin

    ik heb van diverse sites spellen gedownload om op de flashkaarten van mijn zoontjes te zetten. ze staan op de harde schijf van mijn pc en ik heb ze daarna uitgepakt en de .gba bestandjes gebrand op een cdrom, maar nu krijg ik ze niet op de kaartjes. wat doe ik fout

    of is er iemand die misschiend tegen een lege cd terug voor mij cds heeft met recente gba sp spelletjes erop

  • jeroen

    Als het goed is moet je de spelletjes niet uitpakken dat doet de gameboy of flashcard

    zelf, wel moet je er opletten of het formaat goed staat dat staat in de gebruiks

    aanwijzing van je kaart

    ook moet de kaart of gameboy goed op de pc aangesloten zijn

  • Marianne

    Wat voor een kaartje moet je aanschaffen om te kunnen downloaden en hoe kom je eraan? Ik hoor het graag van iemand.

  • Wilma

    hoi hoi,

    kan iemand mij uitleggen hoe ik aan zo'n cassete kom om spellen voor de gba te downloaden en hoe het allemaal in zijn werk gaat.

    wie oh wie wil mij helpen.

  • Rafie

    Ik wil graag spelletjes voor mijn GBA downloaden ik heb een supercard.

    Waar kan ik dat doen?