Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

sims 2 gba: waar vind ik jetti?

  • sjak

    Hallo

    Ik heb sims2 voor gba bijna uitgespeeld. Ik heb voor alle afleveringen 100% procent en ik heb met iedereen alle relaties gevuld, ik heb ergens gelezen dat dat laatste nodig is om de slotaflevering te openen, maar nu kan ik toch die jetti maar niet vinden die tussen de personen staat. Weet iemand waar deze mysterieuze figuur zich schuil houdt, ik loop al dagen nutteloos en hopeloos door al die afleveringen te banjeren hopend op een aanwijzing, een hint, iets, maar niets wat me kan helpen.

    Ik kan verder wel alle vragen beantwoorden over het spel, dus als anderen vast zitten op een ander punt help ik graag.

    Als je dit leest en je weet het: PLEASEPLEASEPLEASE laat wat van je horen ik wil mn spelletje uitspelen!!!!

    groetjes sjak

  • ianpieps

    Talk to Bigfoot near the entrance of the Nuclear Plant.

    suc6

  • Marloes

    Hoi, ik zou niet weten waar ik de Jeti kan vinden maar zou je mij willen vertellen hoe je weet hoe al die afleveringen gaan? Ik snap er niks van, mijn kleine broertje dus wel weer -__- Heel stom. Maar mischien heb je hier iets aan: Dat sneeuwhuisje heel dicht bij de minigame: Ravijnspringen, dat is het huisje van de Jeti, mischien moet je grootpoot eens vragen, de Jeti is zijn neef.

    Groetjes Marloes!

  • natalia

    he ik ben bij de eennaarlaatste aflevering welke drie moet ik overtuigen? o en als je antwoord mijn vriendin weet niet meer van mijn aflevering maar wel die van jetti

  • sjak

    je moet ma spijker, pittige peter en de dochter van don fussilini overtuigen.

    Ik weet niet eens in welke aflevering ik moet zoeken naar de jetti!

    groetjes sjak

  • sherol

    wat moet je doen om de laatste aflevering vrij te spelen?? pleas zeg het

  • natalia

    je moet naar grootpoot en dan zegt ie iets k weet niet wat maar dat moet je doen en dan zegt hij waar jetti is of hij komt

  • sherol

    he sjak hoe moet je de laatste aflevering vrijspelen? pleas zeg het ik heb bijna alles geprobeerd maar het lukt niet –__– en heb jij ooit de vreemdvoorts eenhorn gezien? wandt op een site stondt als je die achtervolgte dat je bij jetti kwam?? is dat waar???? dankje

  • Robin

    ik weet het niet srry ik heb dit spel pas 1 dag maar ik heb wel een probleeem:

    ik moet een koffer geven aan Sjimmia Speknek en anders kan ik niet weg!

    waar ligt de koffer en hoe moet ik daar aan komen?

    alvast bedankt !!!!

  • Tom

    Kun je ook met sims 2 voorwerpen verplaatsen in het huis