Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

GBA flashcard

  • Danny

    Hallo,

    Mijn zoon is binnenkort jarig en we hebben via ebay een GBA gekocht, nu hebben we ergens gezien dat het mogelijk spellen van internet op een flashcard ?? te zetten en vervolgens de kaart in je GBA te steken om de spellen te spelen. Welke spellen zijn op internet terug te vinden, alleen de oude of ook nieuwere, en in welke taal ??

    Kan me iemand complete informatie verschaffen welke componten ik allemaal nodig heb voor het downloaden van GBA spellen van internet met behulp van GBA flascard.

    Welke types flash cards zijn er, waar kan ik deze kopen, heb ik speciale kabels en software nodig ?? Of bestaat er een compleet pakket met alle hardware en software (kosten ??).

    Is er al veel ervaring met dit systeem.

    Als iemand die me kan helpen ben ik hem zeer dankbaar, indien mogelijk via email corresponderen.

    Bedankt, Danny

  • Aqua21

    ik zit helaas met bijna hetzelfde probleem…

    maar ik weet wel waar je despellen kunt downloaden : http://www.romulation.net .

    je hoeft alleen maar een account aan te maken, wachten tot je aardig wat punten hebt (1punt=1 spel-download)

    ik hoef alleen maar uit te zoeken waar iik zo'n kaart vandaan kan halen, een goede, niet-2dehands, dan;)