Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

opslaan van levels gameboy advance SP

  • judith

    Hallo,

    Wie kan ons helpen?

    Mijn zoontje heeft onlangs voor zijn 6e verjaardag een gameboy Advance SP gehad en het spel Super Mario Advance 2. Dit spel heeft 96 levels !

    Nu hebben wij het volgende euvel:

    Het lukt hem al aardig dus hij is in staat om zo'n level of 9 verder te komen. Tussendoor slaat hij regelmatig op (save & continu). Gedurende de dag lukt het nog om verder te gaan op het level waar hij is gebleven maar de andere dag is zijn opgeslagen Wereld meestal verdwenen en moet hij weer van voor af aan beginnen.

    Dit is heel frustrerend en we weten niet waardoor het komt.

    We zijn al terug geweest bij Dixons waar we de Gamenboy hebben gekocht en ook die weten niet wat het euvel is.

  • ianpieps

    denk dat de batterij van het spel leeg is.

    je zou naar de winkel waar je hem hebt gekocht kunnen gaan.

    als het een nieuw spel is, mag dat nog niet gebeuren

  • judith

    het is een nieuw spel, maar …. gekocht in Turkije

    Ligt het dus aan het spel en niet aan de Gameboy?

    Weet u dat misschien

  • ianpieps

    het ligt aan het spel, en waarschijnlijk aan het feit dat je hem in Turkije gekocht hebt.

    Is hoogst waarschijnlijk een illegale versie.

    Je zou misschien het spel kunen open maken en kijken of je de batterij kunt vervangen.

    Ik heb alleen geen flauw idee of dit kan.

  • dennism

    Ey,

    Ik heb nu net zon probleem vroeger speelde ik op mijn advance pokemon zilver toen heb ik 2jaar lang nietmeer gespeeld,

    Nu Ben ik weer opnieuw begonnen maar het probleem is wanneer ik het opsla zegt hij dat het opgeslagen is en wanneer ik verder wil spelen is het weg.

    ik snap er niks van en vind dit erg jammer.

    Gr, dennis.