Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

GRATIS DS GAMES!!

  • ken

    GRATIS DS GAMES!!

    Ik heb een Kaart gekocht voor de DS. Op zo'n flashcard kan je DS games zetten en spelen! kaart is te bestellen bij aantal winkels in Nederland

    www.ombouwnederland.nl > kaart voor GBA en ook voor DS!!

    www.hotbit.nl > kaart voor de GBA

    Ken

  • claudia

    Hallo Ken

    Voor de nds heb je naast een supercard of flashkaart ook een superpass nodig.

    Ik denk dat je dit bedoeld maar voor de mensen die het nog niet weten, het is sinds kort mogelijk om backup en rechtevrije nds games te spelen op u nds. Dit kan dus met een supercard en een superpass.

    Sinds een maand heb ik de superpass ook toegevoegd aan mijn producten en ik moet zeggen dat het weer een top product is.

    Kijk voor meer info ook even op www.supercardshop.nl of mail me gerust voor meer info contact@supercardshop.nl

    gr Claudia

  • danielle

    ik heb ook zo´n kaart op welke site dowmload jij gratis spellen

  • brian

    ben ik gek je kreeg hem tog gratis. zo niet ik hoop dat ik win mijn ds is kapot. 1. scherm kapot. 2. scherm kan er af worden getrokken, en vies kan niet schoon maken,. echt peg . ik wed dat ik niet win voor 1 euro. weet bijna zeker. geloof je niet, stuur sms, of kom langs.

  • Robbert

    Wat heb je er voor moeten betalen als ik vragen mag, ik moest er bij Moddy.nl 9,50 voor lappen