Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gb-pocket

  • samantha

    hallo,kunnen jullie mij vertellen wat het verschil is tussen de gb pocket en advance?

    heeft deze ook een kleuren scherm?

  • ianpieps

    de nieuwe gb pocket moet zo ongeveer hetzelfde zijn als de gba-sp, maar dan kleiner

  • Laura

    De gameboy pocket is een oude gameboy. Hij steeds alleen gewone gameboy spellen af en heeft een zwart wit scherm. Daar tussen komt nog de gameboy color, die heeft wel al een kleuren beeldscherm en is ietje groter als de gameboy pocket. Daarna komen de Gameboy advance en de gameboy advance sp. Die heeft een kleuren beeldscherm en kan alle spellen tot en met de gba (sp) afspelen. Daarna heb je ook nog de ds . Die 3d games kan afspelen en er komt een nieuwe gameboy aan. De gameboy micro. Een kleine gameboy met kleurenscherm die alleen advance spellen kan afspelen.

  • ianpieps

    er komt een nieuwe gameboy pocket uit binnenkort

  • ianpieps

    je hebt gelijk, heb me vergist sorry

  • ronaldjan

    hoi ik heb een vraag heeft u ook een beeldscherm voor game boy pocket want ik kan niets vindin en als u die niet heeft dan wil ik graag weten of u een andre sijt weet dank u wel