Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Amerikaanse gameboy

  • Frank

    Wij willen ook een GBA gaan kopen, en zagen dat deze in amerika ongeveer 70 dollar kost.

    Kan iemand ons vertellen of ze in amerika hetzelfde systeem gebruiken?

    Zo ja, dan is het daar dus goedkoper dan hier in nederland.

  • Nimbus Prime

    De amerikaanse, europese en japanse GBA's zijn identiek. Alle accesoires en spellen zijn perfect uitwisselbaar. Bij stroomadapters moet je even opletten dat je die niet uit het buitenland haalt, omdat het europese (nederlandse) stopcontact anders is.

    Momenteel is www.lik-sang.com down. Maar als die weer on-line is is dat een goeie tip om te winkelen. Ik heb de afterburner GameBoy Advance daar gekocht. En die is fantastisch!!!!

    Prime

  • MNadvanced

    Ik heb mijn GBA in Amerika (San Fransisco) gekocht, bij CompUSA voor 70 dollar (met tax 75 dollar) en die werkt prima met nederlandse (ook engelse) spellen. Als je daar nou een keer komt, koop hem dan daar. Is mooi goedkoop.

  • Simon

    Voor de verjaardag van mijn zoon heb ik net uitgebreid vergeleken en gekocht in de V.S.. Inclusief de 32 Dollar Shipping ben ik voor de GBA Gold Limited Edition die je hier niet kan krijgen + een Cobra Light + Donkey Kong + V-Rally 3, samen 157 Dollar kwijt.

    Leve het Internet!

  • Simon

    Voor de verjaardag van mijn zoon heb ik net uitgebreid vergeleken en gekocht in de V.S.. Inclusief de 32 Dollar Shipping ben ik voor de GBA Gold Limited Edition die je hier niet kan krijgen + een Cobra Light + Donkey Kong + V-Rally 3, samen 157 Dollar kwijt.

    Leve het Internet!