Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Advies aanschaf advance of color

  • Mark

    Ik ben van plan een gameboy voor m'n verjaardag (6 jaar) te vragen.

    Welke gameboy kan ik het beste kopen? De advance of de color?

    Wat zijn de verschillen? Wat voor toebehoren moet je er ook nog bij kopen?

    Zijn er ook illegale spelletjes te koop?

    Wie kan mij hierover wat advies geven?

    Bij voorbaat dank.

  • Drs. Mario

    Beter koop je die Advanced. Ik heb zelf een gewone Gameboy en een advanced. En voor de Advanced komen de meest stoere games uit, die er echt goed uitzien, en lekker spelen. Op de Game boy color komen de afdankertjes uit. Dat is ook wel logisch want de Advanced is veel krachtiger dan de color. Oh ja, er zijn lege game packs te koop, waar je via je pc spelletjes voor de advanced kan inladen. Of dat illegaal is of niet, dat moet je zelf maar inschatten, maar kijk maar eens op

    http://emulation.net/gba/

    greetz

  • cindy

    hoi met cindy als ik vragen mag drs.mario waar haal ik die lege game packs en wat bedoel je ermee groetjes cin

  • Drs. Mario

    Cindy

    Het is mogelijk om backupz te maken van je gameboy Advanced spellen. Deze worden opgeslagen als romz. Deze backupz kan je weer laden in lege cardridges genaamd Flash Memeory Cards, deze hebben dezelfde vorm als normale gamepakz maar hebben een groter geheugen waardoor ze meerdere gamez ondersteunen. Doordat je je eigen gamez kan uploaden, is het dus ook mogelijk om gamez van anderen te uploaden… ik neem aan dat dit geen verdere toelichting behoeft. check maar eens even http://www.eagb.net/advance/hr13.html of www.lik-sang.com

    Als je meer wilt weten moet je nog maar even replyen…

    Greetz

    Drs. Mario

  • jeroen

    advance is beter, sneller en mooier

  • Marjolein

    Kies voor de Advance. :)

    Ik koop zelf sinds 1990 Nintendo producten en de SNES is de allerleukste console die er is (naar mijn nederige mening :P). Aangezien veel SNES spellen geconvert worden naar de GBA is dat de beste keus. Sowieso omdat je ook Gameboy/Gameboy Pocket en Gameboy Color spellen op je Gameboy Advance kan spellen. Verder zal de Gameboy Color waarschijnlijk snel uit de winkels verdwijnen en er zullen weinig tot geen spellen meer voor worden gemaakt.

  • Peter

    Als ik jou was zou ik ff verder sparen om een advance te kopen, deze heeft toekomst en veel speelplezier.

  • bert

    Vraagje: ik krijg wisselende informatie over het gebruik van gameboy classic spelen op de advance. Is dit zonder meer mogelijk ??